Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Блокування рахунку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Dramo 7 сентября 2020, 0:10
Близько року тому я відкрив рахунок у монобанку, протягом досить довгого часу не було ніяких проблем, але одного разу мені прийшло повідомлення про блокування мого рахунку. Через декілька годин я зателефонував на гарячу лінію банку, в мене розпитали про мої останні операції та поклали слухавку, я знову зателефонував, і запитав що мені робити в даній ситуації, на що мені відповіли: «дана картка заблокована, але ви можете створити нову, та користуватись без проблем». Згодом я зареєстрував нову картку, але підтвердження я так і не побачив. Знову дзвоню на гарячу лінію питаю що сталося, чому не підтверджують, на що лунає відповідь:« банк змушений був припинити роботу з вами» на моє питання «чому?» так і не дали відповіді. Якщо ж ви вирішили зробити гідний банк, зробіть для початку нормальною гарячу лінію, яка змогла б відповісти на питання. Нікому не рекомендую користуватися даним банком, а ті хто вже користуються, не тримайте великих сум на рахунку, адже можуть заблокувати не пояснивши навіть причини.
monobank
Ответ банка
7 сентября 2020, 15:58
Розуміємо, що ситуація неприємна.
Обов'язково перевіримо діалоги зі співробітниками та проведемо роботу.
На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку. На основі накопиченої інформації з різних джерел банк прийняв рішення про відмову в подальшому обслуговуванні.

Комментарии - 5

+
+15
Zhmunya
Zhmunya
7 сентября 2020, 7:19
#
А можно для понимания «великих сум на рахунку» порядок озвучить?
Для каждого это субъективное понятие в меру его достатка.
Вообще держать в одно банке больше 50% всех личных средств — большой риск. Рекомендую не больше 30%.
Причины вам не обязаны озвучивать — это решение банка, на которое вы повлиять не можете. Посмотрите на ваши операции — думаю основная причина именно они.
+
+4
Dramo
Dramo
7 сентября 2020, 11:51
#
Я не тримав значних сум на рахунку, просто написав як попередження для людей які це роблять. А на рахунок для розуміння великих сум, то ви самі на нього й відповіли, для кожного це індивідуально.
+
0
xenium777
xenium777
7 сентября 2020, 13:15
#
От цікаво, а які операції здійснювалися по карті? Яким чином поповнювали карту? Отримували перекази від сторонніх осіб? Самі переводили стороннім особам? Знімали готівку? Чи тільки користувалися для розрахунків в торговій мережі?
+
0
Dramo
Dramo
7 сентября 2020, 15:30
#
Поповнювалась через ibox, в основному, серед операцій просто переводив кошти та розраховувався в магазинах, був один переказ здійснений сторонньою особою за дні 3 до блокування картки.
+
0
Upsing
Upsing
8 сентября 2020, 0:23
#
Крипта или не?
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41 41.4903
EUR 44.95 45.4504
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41 41.4903
EUR 44.95 45.4504
Все курсы банка