Несвоєчасне повернення депозитів
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
Дуже дивна поведінка банку і така відповідь:
по-перше - це порушення договірних умов, коли кошти банк приймав чомусь не попереджав, що своєчасно забрати їх не можна буде;
по-друге банк дуже хитрує, бо це ще декілька днів безоплатного користування коштами клієнта (в сукупновті всіх випадків по всіх клієнтах за рік можна заробити на такому непогану суму);
по-третє: прикриватись партнерами це теж дуже хитрий хід уникати прямої відповіді, що БАНК МАЄ ПРОБЛЕМИ.
Якщо не можете вчасно повернути кошти то маєте якось це компенсовувати!
Перечитав ще раз уважніше договір з банком, і ніде не знайшов відповідальності Монобанку за несвоєчасне повернення коштів!!! І взагалі розділ «Відповідальність» переважно складений так: "Банк не несе відповідальність за ..... (перераховують за що не несуть відповідальність)....", тобто ні за що не несе відповідальність, зато зазначено, що клієнт несе різну відповідальність. Дуже однобока відповідальність - куди дивіться НБУ, є ж певні обов'язкові вимоги до банківських договорів!!!
по-перше - це порушення договірних умов, коли кошти банк приймав чомусь не попереджав, що своєчасно забрати їх не можна буде;
по-друге банк дуже хитрує, бо це ще декілька днів безоплатного користування коштами клієнта (в сукупновті всіх випадків по всіх клієнтах за рік можна заробити на такому непогану суму);
по-третє: прикриватись партнерами це теж дуже хитрий хід уникати прямої відповіді, що БАНК МАЄ ПРОБЛЕМИ.
Якщо не можете вчасно повернути кошти то маєте якось це компенсовувати!
Перечитав ще раз уважніше договір з банком, і ніде не знайшов відповідальності Монобанку за несвоєчасне повернення коштів!!! І взагалі розділ «Відповідальність» переважно складений так: "Банк не несе відповідальність за ..... (перераховують за що не несуть відповідальність)....", тобто ні за що не несе відповідальність, зато зазначено, що клієнт несе різну відповідальність. Дуже однобока відповідальність - куди дивіться НБУ, є ж певні обов'язкові вимоги до банківських договорів!!!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.17 | 41.6563 |
EUR | 47.5 | 48.2509 |
Все курсы банка |
При цьому, ми піклуємося про клієнтів та хочемо, щоб ваше звернення до відділення банку не було марним.
Для різних банків-партнерів є різні ліміти сум, які необхідно заздалегідь замовити, щоб кошти були у відділенні, коли ви прийдете за депозитом. Тому, на жаль, можуть виникати ситуації, що для зняття депозиту в касі необхідно більше часу.