Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Безпека чи кешбек ?

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Андрій Тарасович 3 марта 2020, 1:23
Інцидент, який примусив замислитись. 22.01 при знятті готівки з картки монобанку через банкомат Аваль, трапилась поширена останнім часом проблема. Кошти з балансу були зняті, а банкомат кошти не видав. З'явилось повідомлення про поломку. Одраху зв'язався з банком Аваль, котрі порадили повідомити монобанк про проблему для відміни оплати та очікувати інкасації банкомату для виявлення не виданих коштів. Служба підтримки мене вислухала, проблему ніби зафіксували. Далі ми чекаємо повернення коштів від Авалю та відміни платежа на протязі 13 днів. Біля 10 днів очікування, на мої питання про стан вирішення проблеми — отримував копіпасти одного й того ж тексту з очікування та гадання мені інформації в разі її появи. Оскільки я клієнт банку Аваль, де отримую з/п, то так чи інакше буваю в відділенні досить часто. Вирішив (оскільки був певен в їх непорядності) вияснити ситуацію в них, де отримав відповідь, що монобанку не подавав абсолютно ніяких заяв чи заперечень чи будь-чого на рахунок оплати і тому (що логічно в принципі) вони не можуть відмінити оплату про помилковість якої навіть не знають. Телефонуємо на гарячу лінію монобанку. Оператор гаряче розповідає мені про очікування відміни оплати від райффайзен. На мій аргумент про відсутність скарги, та неповідомляння банку аваль просить хвилинку для уточнення інформації.
Так, дійсно. БАчу кошти вже переведені безповоротно — втішує мене. На питання які наступні дії, обіцяє скаргу в платіжну систему та розгляд 60 днів. Питаю навіщо ускладнювати так ситуацію, якщо аваль готовий був повернути кошти. Не дозволяє регламент. ОК. Прошу надати мені номер вхідної заяви, або скарги або щось інше, для впевнення в фіксації моєї проблеми — номерація не ведеться, такої інформації надати мені не можуть. Прошу адресу для написання письмової заяви або рекомендованого листа для тої ж фіксації скарги… на жаль регламент…
П.С. НІчого поганого про послуги чи їх якість в банку Монобанк сказати не можу, оскільки крім цієї ситації нюансів не було. Але в майбутньому обираючи між кешбеком та безпекою власних коштів — оберу друге. Дякую за увагу.
monobank
Ответ банка
monobankua 3 марта 2020, 19:04
Ми розуміємо, що склалася неприємна ситуація, з якою не хотілося б зіткнутися. Ми діємо згідно з всіма правилами, на жаль, це не так швидко, як хотілося б. Необхідні певні процедури для проведення претензійної роботи в платіжній системі. На зараз ми сформували всі необхідні документи та передали в платіжну систему, чекаємо відповідь. Як тільки отримаємо відповідь, відразу її надамо.

Комментарии - 1

+
+10
Владимир Пчелко
Владимир Пчелко
3 марта 2020, 7:09
#
Банк хорош на словах. Мне вот даже обещанного образца заявления в полицию не прислали, прошло больше полу-года…
Забыли? До…
5000грн ушло в никуда — из-за бестолковой системы безопасности банка.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41 41.4903
EUR 44.95 45.4504
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41 41.4903
EUR 44.95 45.4504
Все курсы банка