Закрытие счета
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 6
По суті, гарне питання, яке задають абсолютно всім банкам. Буде цікаво почитати коменти.
В інтернеті багато колізій у правильному розумінні термінів «закрити картку» і «закрити/розірвати договір» й випадків коли закривають картку, а просять розірвати договір.
Це юридично різні речі чи однакові?
Як на мене - різні.
Тут все має робитися згідно Постанови НБУ «Про затвердження Інструкції про порядок відкриття і закриття рахунків клієнтів банків...»
Пункт 148. (Я скоротив його)
Поточний рахунок клієнта закривається на підставі його заяви про закриття поточного рахунку, складеної в довільній формі із зазначенням таких обов'язкових реквізитів:
1) найменування банку;
2) найменування клієнта [прізвища, імені, по батькові, )] власника рахунку; ІПН
3) номера рахунку, який закривається;
4) реквізитів рахунку, на який перераховується залишок коштів на поточному рахунку клієнта, або вимоги фізичної особи про видачу залишку коштів готівкою;
5) дати складання заяви, підпис
Заява про закриття поточного рахунку може подаватися до банку в електронній формі засобами інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем, якщо це передбачено договором банківського рахунку.
В інтернеті багато колізій у правильному розумінні термінів «закрити картку» і «закрити/розірвати договір» й випадків коли закривають картку, а просять розірвати договір.
Це юридично різні речі чи однакові?
Як на мене - різні.
Тут все має робитися згідно Постанови НБУ «Про затвердження Інструкції про порядок відкриття і закриття рахунків клієнтів банків...»
Пункт 148. (Я скоротив його)
Поточний рахунок клієнта закривається на підставі його заяви про закриття поточного рахунку, складеної в довільній формі із зазначенням таких обов'язкових реквізитів:
1) найменування банку;
2) найменування клієнта [прізвища, імені, по батькові, )] власника рахунку; ІПН
3) номера рахунку, який закривається;
4) реквізитів рахунку, на який перераховується залишок коштів на поточному рахунку клієнта, або вимоги фізичної особи про видачу залишку коштів готівкою;
5) дати складання заяви, підпис
Заява про закриття поточного рахунку може подаватися до банку в електронній формі засобами інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем, якщо це передбачено договором банківського рахунку.
149. Банк за наявності коштів на поточному рахунку, який закривається на підставі заяви клієнта, здійснює завершальні операції за рахунком [з виконання платіжних вимог на примусове списання (стягнення) коштів, виплати коштів готівкою, перерахування залишку коштів згідно із заявою клієнта].
Датою закриття поточного рахунку вважається наступний після проведення останньої операції за цим рахунком робочий день. Датою закриття поточного рахунку є день отримання банком заяви від клієнта, якщо на поточному рахунку власника немає залишку коштів, а заява подана в операційний час банку.
У заяві про закриття поточного рахунку (паперовій копії заяви в електронній формі) головний бухгалтер банку або інша уповноважена особа банку зазначає дату та час отримання заяви, дату закриття рахунку та засвідчує це своїм підписом. Заява про закриття поточного рахунку зберігається в справі з юридичного оформлення рахунку.
Банк закриває рахунок клієнта та видає клієнту довідку про закриття рахунку безкоштовно))))
Датою закриття поточного рахунку вважається наступний після проведення останньої операції за цим рахунком робочий день. Датою закриття поточного рахунку є день отримання банком заяви від клієнта, якщо на поточному рахунку власника немає залишку коштів, а заява подана в операційний час банку.
У заяві про закриття поточного рахунку (паперовій копії заяви в електронній формі) головний бухгалтер банку або інша уповноважена особа банку зазначає дату та час отримання заяви, дату закриття рахунку та засвідчує це своїм підписом. Заява про закриття поточного рахунку зберігається в справі з юридичного оформлення рахунку.
Банк закриває рахунок клієнта та видає клієнту довідку про закриття рахунку безкоштовно))))
В том то и вопрос, что в договоре просто указано «...шляхом подання до Банку заяви про розірвання Договору». Расторжение договора по инициативе банка расписано четко что и как «...будь-якими каналами дистанційної комунікації».
Возможно кто то поделится личным опытом?
Возможно кто то поделится личным опытом?
Банк указал информацию по закрытию карты. Как не банку знать, что закрытие карты и закрытие счета это совершенно разные вещи.
- +
- 0
-
- Toxa David
- 16 января 2020, 12:18
- #
Закрытие карты - карта не кошелек который можно открыть и закрыть. Закрытие счета к которому подвязана карта или просто счета по карте - более правильно. У вас может быть несколько счетов и несколько карт - «заява про розірвання Договору» на обслуживание в банке это закрытие всех счетов открытых на ваше имя и по вашему инн коду. Опыта закрытия в этом банке нет и надеюсь не будет.»Тут все має робитися згідно Постанови НБУ «Про затвердження Інструкції про порядок відкриття і закриття рахунків клієнтів банків...» - с этим согласен полностью.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 36.65 | 37.2995 |
EUR | 39.496 | 40.2804 |
Все курсы банка |
Обратил внимание в договоре на такой нюанс, что для закрытие договора по инициативе клиента происходит путем подачи соответствующего заявления в банк а если банк хочет разорвать договор то он может и в мессенджер написать и электронное письмо отправить и сообщение в мобильное приложение отправить. Схема закрытие договора по желанию клиента как-то указана размазано: каким образом, в каком виде и куда конкретно подается заявление (в банк лично или мессенджер) нет информации в договоре).
«Розірвання Договору за ініціативою Клієнта здійснюється шляхом подання до Банку заяви про розірвання Договору. Розірвання Договору за ініціативою Банку здійснюється шляхом відповідного повідомлення Клієнта будь-якими каналами дистанційної комунікації, в тому числі, але не виключно, шляхом надсилання відповідного повідомлення на електронну пошту Клієнта та/або надіслання повідомлення в Мобільний додаток тощо».