Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Відсутні терміни обробки запиту

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Ізя Давідзон 2 января 2020, 12:16
Взяв *n суму в банку монобанк, та необхідно було сплачувати платежі що місця не пізніше 29го числа. Оплата проводилась автоматичним списанням 29 числа щомісяця.
30.12.2019 року я дізнався що в зв'язку с тим що, на момент списання було недостатньо грошей. Була нарахована пеня.
Ситуація яка: до списання плати по кредиту, було автоматичне списання по оплаті послуг. Загвостка в тому, що списання за послуги було здійснено 30.12.2019 в 00:47 а списання по кредиту 30.12.2019 в 02:34.
Тобто станом на 29.12.2019 до 00:00 кошти яких було достатньо для плати кредиту.
Я звернувся до підтримки банка, с питанням чому з їх боку було вжито такі заходи? Бо станом на термін який вказаний в договору, достатня сума була. І що саме це їх провина що вони вчасно не списали гроші.
У відповідь отримав що мій запит зареєстровано, та чекайте відповідь.
На питання, скільки чекати на відповідь?
Отримав відповідь, регламент обробки 24 години.
Уточнив, правильно я зрозумів що відповідь буде не пізніше встановленого часу за яким я зареєстрував?
Відповідь: ні, це регламент моєї обробки. А ваше питання на НЕ встановлений термін.
Станом на 02.01.2020 рік, немає не відповіді, ні чітких термінів обробки мого запиту. Кажуть що чекайте, як буде відповідь одразу зв'яжемось.
Фіксації переписки в чат-боті та телефонної розмови маю (але останнє не може відноситься до доказів, тому що наше законодавство не ставе за мету всебічного розгляду справ де є записи розмов без відома співрозмовника ).
Нажаль дана поведінка і відносини до клієнтів, розчаровують. Сподіваюся що моє питання вирішиться.
monobank
Ответ банка
2 января 2020, 12:46
Просимо вибачення за ситуацію, що склалася, дозвольте нам додатково все перевірити. Написали вам в особисті повідомлення.

Комментарии - 2

+
0
Ізя Давідзон
Ізя Давідзон
3 января 2020, 10:04
#
Сьгодні 03.01.2020, дзвонили з банку та питали коли я виплачу штрафні нарахування! Но моє питання , коли вони мені нададуть відповідь по моєму запиту що до нарахування цього штрафу. Почали розмовляти по шаблону як люди не великого розуму. Після чого подзвонив в підтримку , що до відповіді. Сказали що моє питання розглядається на невизначений термін. І що банк на власний розсуд може встановлювати терміни розгляду
+
0
Zhmunya
Zhmunya
5 января 2020, 19:55
#
Морозятся, когда им выгодно и ответственности никакой — очень нужен закон по типу защиты прав потребителей, но в финансовом секторе с прямыми нормами и штрафами для банков, которые забывают в свои договора включить их для себя.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41 41.4903
EUR 44.95 45.4504
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41 41.4903
EUR 44.95 45.4504
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Відсутні терміни обробки запиту