Відсутні терміни обробки запиту
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- 0
-
- Ізя Давідзон
- 3 января 2020, 10:04
- #
Сьгодні 03.01.2020, дзвонили з банку та питали коли я виплачу штрафні нарахування! Но моє питання , коли вони мені нададуть відповідь по моєму запиту що до нарахування цього штрафу. Почали розмовляти по шаблону як люди не великого розуму.
Після чого подзвонив в підтримку , що до відповіді. Сказали що моє питання розглядається на невизначений термін. І що банк на власний розсуд може встановлювати терміни розгляду
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 42 | 42.3693 |
| EUR | 49.23 | 49.9301 |
| Все курсы банка | ||
30.12.2019 року я дізнався що в зв'язку с тим що, на момент списання було недостатньо грошей. Була нарахована пеня.
Ситуація яка: до списання плати по кредиту, було автоматичне списання по оплаті послуг. Загвостка в тому, що списання за послуги було здійснено 30.12.2019 в 00:47 а списання по кредиту 30.12.2019 в 02:34.
Тобто станом на 29.12.2019 до 00:00 кошти яких було достатньо для плати кредиту.
Я звернувся до підтримки банка, с питанням чому з їх боку було вжито такі заходи? Бо станом на термін який вказаний в договору, достатня сума була. І що саме це їх провина що вони вчасно не списали гроші.
У відповідь отримав що мій запит зареєстровано, та чекайте відповідь.
На питання, скільки чекати на відповідь?
Отримав відповідь, регламент обробки 24 години.
Уточнив, правильно я зрозумів що відповідь буде не пізніше встановленого часу за яким я зареєстрував?
Відповідь: ні, це регламент моєї обробки. А ваше питання на НЕ встановлений термін.
Станом на 02.01.2020 рік, немає не відповіді, ні чітких термінів обробки мого запиту. Кажуть що чекайте, як буде відповідь одразу зв'яжемось.
Фіксації переписки в чат-боті та телефонної розмови маю (але останнє не може відноситься до доказів, тому що наше законодавство не ставе за мету всебічного розгляду справ де є записи розмов без відома співрозмовника ).
Нажаль дана поведінка і відносини до клієнтів, розчаровують. Сподіваюся що моє питання вирішиться.