Чудовий банк
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- +2
- ivandanilich
- 18 декабря 2019, 7:39
- #
Молодцы сами про себя хорошо написали. Про чудесных котов только забыли
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.07 | 41.4903 |
EUR | 44.63 | 45.2304 |
Все курсы банка |
Із + можна виділити:
— ну дуууже крутий додаток, без зайвих розділів та кнопок, зрозуміло буде навіть найменшим та найстаршим (більшості банків є на кого рівнятись);
— завжди круті бонуси, кешбеки, наклейки з котиками хоча я в команді собак :));
— зрозумілі, прозорі депозити, високі ставки;
— приємно, що за новинами банку можна слідкувати від перших облич банку — засновників (телеграм канал О.Гороховського став кращою версією каналу Дубілета :)))));
— ніяких тобі заморочок при виїзді закордон, твоя карта- роби з нею що хочеш, де хочеш;
— відсутність відділень лише +: не потрібно стояти в черзі, а онлайн консультант допоможе вирішите будь-яке питання. Мій особистий приклад: зробила замовлення на сайті, який виявився фальшивкою, через добу звернулась до консультанта, повідомила про свою ситуацію, прийняли мої звернення, скрішоти, та повідомили, що вони передають справу на розгляд у банк куди пішли гроші, вишірення питання займе 30 днів. Рівно на 30 день мені повернули кошти. У ту ж саму ситуацію потрапила моя подруга, яка обслуговується у Привату. Своє звернення вона залишила консультантові, але відповідь так і не надійшла (пройшов рік).
Ці дрібні «плюси» насправді створюють репутацію банку, і в моїх очах монобанк заробив гарну репутацію. Вони не псують «відносини» з клієнтами (у будь-якому випадку зі мною), мені приємно бути клієнтом саме цього банку.
Із — виділю наступне:
— не дуже зручно знімати готівку, наприклад, якщо вона потрібна тут і зараз (але це не суттєва проблема і завжди можна знайти вихід з ситуації)
— не дуже приємна ситуація склалась у моєї мами: колись вона була клієнтом Привату, карту закрила, а через 7 років їх прийшло повідомлення про нарахування пені (у вигляді 5-ти значної цифри), хоча при закриті карти всі заборгованості були погашені. Був судовий розгляд, моя мама виграла справу, довела, що нарахування були хибними, і зі списку боржників її мали б виключити. Але Приват вирішив залиши її у чорному списку, тому при отримані карти в монобанку їй не надали кредитні кошти, воно то й на краще, але «ложечки нашлись, но осадочек остался».
Взагалі, мені дуже подобається банк. На жаль, позитивні відгуки залишають рідше, але я трошки виправлю цю ситуацію.
Як показує практика, більшість негативу залишають люди, які порушують умови користування картами (заборгованості, і тд і тп), але якщо користуватись з розумом картою будь-якого банку — все буде круто.
Монобанку бажаю процвітання, і головне — не забувати про людей. Не хочеться, щоб коли ви станете №1 в країні, або відкриєте банк у іншій країні, ваше відношення до ваших споживачів змінилось.