Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Доведено, ГОТІВКА краще !

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Богдан БОГДАН 16 ноября 2019, 15:35
Про те, що готівкові розрахунки проходять краще ніж безготівкові, бо трапляється досить часто технічний збій банківських платежів картками через термінали торговельних мереж переконався не один громадянин і клієнт банку. Про це я писав у своєму відгуку 6 листопада 2019 р., коли з моєї картки списали у магазині кошти, платіж не пройшов і довелося розраховуватися готівкою, яка була передбачена у мене зовсім для інших цілей, що створило мені незручність у той день. Monobank сказав, що свої кошти я отримаю аж через 12 днів, такий у них регламент роботи, бо протягом цих днів кошти можуть бути зараховані торговельній мережі. Це взагалі якийсь нонсенс — списали вже, а фактично повернули більше ніж через 10 днів і це створило мені незручність, бо де «гуляли» гроші протягом цього терміну? А ще при повернені коштів у мене необґрунтовано відмінусували кешбек який був нарахований раніше за платіж. І це мене обурює, бо розрахунок був з мого боку і не моя проблема, що ваші банківські термінали так не ефективно працюють і дають системний збій, що створює проблеми покупцям безготівкових розрахунків, прихильником яких я є. З огляду на це прошу повернути мені списаний кешбек і надалі подбайте про бездоганність безготівкових розрахунків, бо останні на жаль поки що гірші за готівкові.
monobank
Ответ банка
16 ноября 2019, 19:29
Ми розуміємо, що це приємна ситуація. Хочемо звернути вашу увагу, що термін в 12 днів — це не наш термін, а правила роботи платіжної системи. Тобто, на період 11 днів операція блокується — це означає, що кошти знаходяться в банку, з картки якого проводили оплату. Якщо протягом 11 днів до нас не надходить запит від банку, який обслуговує термінал, то на 12 день автоматично кошти розблоковуються і зараховуються на ваш рахунок.
На рахунок кешбеку: якщо відбувається повернення коштів, то в цьому разі кешбек віднімається від балансу кешбека. Фактично ви не скористалися коштами, які були на картці.
У нас відсутні термінали, ми їх не встановлюємо і не обслуговуємо.

Комментарии - 3

+
0
ida777
ida777
17 ноября 2019, 5:32
#
То,что монобанк не отображает суммы в холде,я считаю не есть правильным.
+
0
Zhmunya
Zhmunya
17 ноября 2019, 17:38
#
ТС и не только рекомендую иметь пару тройку карт разных банков и с возможностью снять наличные без комиссии и жизнь наладится. Есть такое умное слово — диверсификация. Нельзя надеяться на один банк, даже самый лучший.
+
0
feex
feex
19 ноября 2019, 15:42
#
Нельзя надеяться НИ на один банк, я бы лучше так сказал.
По поводу заголовка отзыва автора «Доведено, ГОТІВКА краще !» - в штатах есть такое выражение, поговорка:
«Если у вас в кармане есть 10 баксов наличными, и нет ни одного кредита - вы богатый человек.»
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 40.92 41.3206
EUR 44.92 45.4401
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 40.92 41.3206
EUR 44.92 45.4401
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Доведено, ГОТІВКА краще !