Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Перші враження від Банку чудові, однак Банк дуже розчарував в ситуації з chargeback по банкрутству Aigle Azur.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
tiren994 24 октября 2019, 14:13
Отделение по адресу: Киев, ул. Саксаганского, 63/28
Користуюсь банком більше року, враження були лише позитивні. Швидкість, зручність, ефективність, новаторський підхід. Усі банківські умови зрозумілі та прості, не має підводних каменів (на відміну від того ж Привату).

Тому в ситуації, коли авіакомпанія Aigle Azur оголосила про банкрутство, я навіть не сумнівався, що хто хто, а Монобанк точно швидко та ефективно вирішить цю неприємність через процедуру chargeback.

В перші ж дні я звернувся на пряму до продавця квитків, та отримав відмову.
Ця відмова і була підставою для заявлення процедури chargeback.

Погані думки почали закрадатись вже на початковому етапі: працівниця служби підтримки у Телеграм не могла зрозуміти мету мого звернення. Чіткої інструкції я не отримав. Про те, що мені потрібно надати банку докази — працівниця не знала, поки я їй сам не повідомив про це. Однак, в результаті, мені було повідомлено, що «заявку прийнято, через місяць ми вам повідомимо результат».

Пройшло півтори місяця, жодної інформації від Монобанку я не отримав.

Знову звертаюсь до служби підтримки, і відповідь: «вопрос в разработке, с вами свяжутся». Уточнюю запитання, а чому він ще досі в розробці, якщо мені обіцяли через 30 днів повідомити інформацію.

Отримую відповідь, що Монобанк ще навіть не подав заявку, а лише готує документи. Говорять: відповідь буде через 50 днів після того, як ми подамо заявку.
Запитую: як мені знати, коли ці 50 днів почнуться? Ви мені повідомите, що заявку подано?

Відповідь банку: Звичайно, вас повідомлять, коли буде подано заявку.

Проходить ще тиждень:
Пишу в Телеграм, щоб дізнатись, чи подано заявку.

Відповідь: Так, вітаю вас, ваша заявка вже подана, чекаємо відповідь від системи.

Запитую у підтримки: Так ви ж обіцяли повідомити, коли подасте. Жодних повідомлень я не отримував. Коли було подано заявку?

Менеджер зависла, сказала що їй потрібно декілька годин, щоб це прояснити. Через декілька годин я отримую відповідь:
Ой, ваша заявка ще не подана. Як тільки буде подана, ми вам повідомимо.

Пройшов ще тиждень, і як ви розумієте, нічого не змінилось.

В результаті цього виникає питання: Ви клієнтів за людей взагалі не вважаєте? Служба підтримки жахлива. Починаючи з того, що пишуть максимально неграмотно (списую на їх завантаженість, але все ж...) закінчуючи тим, що відповідають непрофесійно.

Чому клієнти інших банків, навіть таких неповоротких динозаврів, як Ощад, вже отримали свої кошти, а Монобанк два місяці не може навіть просто подати заявку на Чарджбек!!??
Два місяці абсолютного ігнорування інтересів клієнта. Для мене це велике розчарування в Моно.

Після такого відношення від служби підтримки та банку в цілому — бажання надалі користуватись продуктами Моно мінімальне.
monobank
Ответ банка
monobankua 24 октября 2019, 19:55
Дозвольте нам, будь ласка, все детально перевірити. Ми написали вам в особисті повідомлення, щоб уточнити всі деталі щодо претензійної роботи.

Комментарии - 3

+
0
Nekrizl
Nekrizl
12 ноября 2019, 13:46
#
Вітаю. Така сама ситуація з Моно та Aigle Azur. Дуже неприємно здивований. Служба підтримки не надає жодної інформації по строкам подачі заявки та причини чому заявку не було подано, крім «скоро подамо» та «ми збираємо документи» Хоча документи вже майже як два місяці були надані.

У вас є рух по цій справі? 

+
0
deeps
deeps
25 ноября 2019, 11:59
#
На сегодняшний день деньги до сих пор не вернули. На все вопросы - стандартная отписка « Ждите »
+
0
tiren994
tiren994
20 декабря 2019, 15:20
#
Проблема вирішена успішно. Монобанк оперативно відреагував на звернення і наступного ж дня були здійсненіактивні дії з боку банку. У грудні 2019 диспут був виграний, а кошти зараховані на карту. 
Дякую, Монобанк!
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.05 41.4852
EUR 44.84 45.4401
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.05 41.4852
EUR 44.84 45.4401
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Перші враження від Банку чудові, однак Банк дуже розчарував в ситуації з chargeback по банкрутству Aigle Azur.