Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Кешбеку на всіх не вистачить ☹️

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Доброго дня. Виникло питання із зарахування кешбеку за реферальним посиланням. Вже двое моїх друзів, встановили додаток і користуються картками, за моїм посиланням. Перший раз, служба підтримки вирішила це питання за рахунок банку і кошти надійшли в виді компенсації, вдруге було відмовлено але ні перший ні другий раз не було пояснено причини не зарахування кешбеку. Умови всі виконані. Можна було принаймні вказати на помилку з моеї сторони, якщо така була допущена, щоб уникнути їх в подальшому
monobank
Ответ банка
monobankua 14 мая 2019, 10:24
Перевірив інформацію по вашій реферального програмі. На жаль були не виконані рекомендації по інструкції, тому кешбек ні нарахований. Скористайтеся нашою рекомендацією. щоб все нараховувалося автоматично.
Будь ласка, скористайтеся нашими рекомендаціями для наступних запрошень, нагадаємо про них: — це повинна бути перша реєстрація запрошеного Клієнта в монобанк — Клієнт перейшов за вашим реферальним посиланням і встановив додаток — документи запрошеного успішно пройшли перевірку а карта була відсканована в додатку Если обращается ПРИГЛАШЕННЫЙ: Шкода, але швидше за все в процесі установки ви не виконали потрібну послідовність дій і ми не змогли зафіксувати реферальную пару. Будь ласка, скористайтеся нашими рекомендаціями, щоб такі запрошення пройшли успішно: — це повинна бути перша реєстрація запрошеного Клієнта в монобанк — Клієнт перейшов за вашим реферальним посиланням і встановив додаток — документи запрошеного успішно пройшли перевірку а карта була відсканована в додатку

Комментарии - 1

+
0
Виталий Вдовенко
Виталий Вдовенко
14 мая 2019, 10:53
#
З Вашої відповіді все рівно не зрозуміло у чому була моя помилка, я хотів почути якесь роз'яснення, а відповідь на зразок «Ви не виконали всі умови» більше схожа на відмовку. Питання було в розясненні щоб більше не виникало таких ситуацій. Дякую за відповідь.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Кешбеку на всіх не вистачить ☹️