Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Заблокували карту з залишком коштів.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
IgorD7777 8 апреля 2019, 10:47
Одного дня, випадково заходжу в додаток і бачу, що не працює. Представники банка спокійненько відповіли, що банк вирішив припинити обслуговування, тому й заблокований доступ… Я намагався з'ясувати що стало причиною такого рішення, але сказали, що вони мають право без попередження і без озвучування підстав, в любий момент заблокувати рахунок… Може я скоював якісь злочини чи відмивав незаконно кошти — питаю?.. У відповідь чую тільки невнятне булькотіння операторів які просто придумують на лоьту що відповісти, бо істинна причина є загадкою і для них. Оформив карту на самому початку роботи банку. використовував її як електронний гаманець. Якість обслуговування була на висоті аж до моменту блокування. Банк вважаВ найкращим. Чому так сталось не розумію і зараз. Можливо через те, що неодноразово вступав в спір з ним та відстоював свої права? Вимушений звернутись зі скаргою до НБУ, оскільки крім внутрішніх правил банку існує ще й Цивільний кодекс та ряд інших НПА, котрі захищають і права споживачів.
monobank
Ответ банка
monobankua 8 апреля 2019, 10:56
Дуже шкода, що склалася неприємна ситуація. Для перевірки інформації, я написав вам в особистому повідомленні. Перевірте, будь ласка, запит. Обов'язково допоможу у вирішенні питання.

Комментарии - 49

+
+35
IgorD7777
IgorD7777
8 апреля 2019, 13:12
#
Що і вимагалось довести. Якщо банк навіть не може сформулювати біль-менш чітку підставу для припинення обслуговування, то такий банк явно не готовий обслуговувати клієнтів, а тим більш- вважатись надійним. При виборі цього банка, переконайтесь, що у вас є запасний варіант. Однозначно не довіряйте цьому банку великих коштів, бо одного разу банк щось «вирішить на своїй стороні» і ви опинитесь в аналогічній ситуації… Бачу мій випадок не єдиний…
+
0
IgorD7777
IgorD7777
8 апреля 2019, 14:10
#
Інфо від монобанк: Перевірив інформацію. На жаль банк не може продовжити подальше обслуговування вашої карти. Ви можете написати заяву на переказ залишку по карті. Банк на своєму боці може приймати рішення про надання обслуговування.
+
0
mary27
mary27
8 апреля 2019, 14:17
#
Вот так вот ''монобанка'' кидает своих клиентов.
+
0
IgorD7777
IgorD7777
8 апреля 2019, 14:23
#
Монобанка — прикольно звучить
+
0
IgorD7777
IgorD7777
8 апреля 2019, 14:26
#
Особисто я нічого не втратив від такої «співпраці» але такі монобанки мають бути навчені. Споживачі — ще раз закликаю бути обережними, довіряючи подібним банкАм.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
8 апреля 2019, 15:55
#
IgorD7777
«Вимушений звернутись зі скаргою до НБУ, оскільки крім внутрішніх правил банку існує ще й Цивільний кодекс»

Хотите, чтобы банки письменно объясняли свои поступки — внесите соответствующие изменения в действующее законодательство.
Пока закон прописан таким образом, что банки не обязаны ничего пояснять своим клиентам.

Кстати, озвучьте хотя-бы номер статьи Гражданского Кодекса,
согласно которой банк вам что-то должен объяснять о причинах нежелания с вами сотрудничать.
+
0
IgorD7777
IgorD7777
8 апреля 2019, 16:22
#
Є порядок розірвання публічного договору. Цей порядок і в умовах банку є (п. 10.4.1) і в ЗУ про захист прав споживачів є правила взаємовідносин. Якщо договір двосторонній то одна сторона має повідомляти іншу про наміри зміни умов чи про припинення дії договору. Інакше який сенс від того договору взагалі?
+
0
IgorD7777
IgorD7777
8 апреля 2019, 16:27
#
10.4.1. Договір може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін шляхом повідомлення через будь-які канали дистанційної комунікації, в тому числі надсилання відповідного повідомлення поштою іншій Стороні.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
8 апреля 2019, 17:03
#
IgorD7777
«10.4.1. Договір може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін шляхом повідомлення»


Вы, как клиент банка, приходите в отделение банка и говорите — «Хочу аннулировать банковскую карту и закрыть карточный счёт» — банк понимает, что вы донесли до него своё желание расторгнуть с ним публичный договор и операционист оформляет это расторжение.

Если же банк, согласно своих внутренних процессов, принял решение расторгнуть с вами договор — что конкретно он должен по вашему мнению делать?

По мнению банкиров, они считают нецелесообразным беспокоить клиента по таким пустякам.

Во всех банках, Монобанк не исключение, считают, что проще всего заблокировать расходные операции клиента по всем его счетам и когда он обратиться в банк за разъяснением, сообщить ему о не желании банка больше с ним сотрудничать.

Я просто уверен, что оператор вам говорил об этом — значит банк в лице своего сотрудника донёс до вас информацию в любой способ, описанный в п.10.4.1 (через будь-які канали дистанційної комунікації).
+
+26
kingcity
kingcity
8 апреля 2019, 19:51
#
Qwerty1999

Я не юрист, але думаю, що банк мав би повідомити клієнта про бажання припинити співпрацю від якоїсь певної дати (навіть не пояснюючи причин), дати можливість клієнту вивести свої кошти і тоді закрити рахунок.Чесно кажу, я не знаю чи така процедура прописана у законодавстві, але так було би і логічніше та й якось порядніше.А без попередження блокувати карту а тоді повідомляти, що обслуговування припинено — може це і не протизаконно, але точно якось не по-людськи.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
8 апреля 2019, 23:39
#
«дати можливість клієнту вивести свої кошти і тоді закрити рахунок»

Не вы первый, с кем Монобанк решил расторгнуть договорные отношения.
Во всех случаях банк не отказывается от перевода средств в другой укрбанк по клиентским реквизитам — главное, что их надо предоставить банку…

«може це і не протизаконно, але точно якось не по-людськи.»

Банк — юридическое лицо, и это лицо не обременено ни моралью ни человечностью — нравиться нам это или нет.
В самом банке финансами заведуют отдельные программы и программные комплексы.
Не удивлюсь, если решение о блокировке принималось ИИ, а не сотрудником СБ банка…
+
+1
kingcity
kingcity
9 апреля 2019, 10:47
#
Qwerty1999

«Не вы первый, с кем Монобанк решил расторгнуть договорные отношения» — ви щось трошки не додивились, це не зі мною Монобанк розірвав відносини, а з IgorD7777.: ) У мене поки що з Моно проблем нема.
«Банк — юридическое лицо, и это лицо не обременено ни моралью… », «В самом банке финансами заведуют отдельные программы и программные комплексы. » — у банку працюють люди і кінцеві рішення приймають вони і навіть якщо цей процес автоматизований — пишуть програми і контролюють їх роботу люди, програма діє по алгоритму, заданому людиною.І абсолютно нескладно реалізувати функцію відсилки повідомлення-попередження про розірвання договору — це було б правильно зі всіх точок зору.А інакше — наслідки різні можуть бути Ладно ще, якщо клієнт дізнався про такий «сюрприз» у магазині — неприємно, але не страшно — поклав товар назад на полицю та й усе. А якщо це сталось за кордоном і людина залишилась без грошей, на які розраховувала? А якщо у лікарні чи у аптеці. коли терміново потрібно придбати ліки, від яких залежить чиєсь життя? Що тоді? Теж «банк не обременен ни моралью ни человечностью»?
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
9 апреля 2019, 10:59
#
«Що тоді?»

А ничего…
Банк либо оказывает банковские услуги либо нет.
Банк просчитывает только свои риски.
Расчёт рисков клиента — это обязанность клиента.

И поэтому многие клиенты открывают банковские счета в двух и более банках, а также некоторые суммы держат наличными.

Как рассчитывать риски по депозитам, размещая их в разных банках под разные проценты — часть клиентов уже научена горьким опытом потери денег.
Как рассчитывать риски текущей деятельности — многие только сейчас учатся.

+
+4
kingcity
kingcity
9 апреля 2019, 12:21
#
Qwerty1999

«А ничего…» — тобто, якщо постраждало здоров`я чи життя людини, тільки із-за того, що якомусь клерку стрельнуло в голову заблокувати клієнту доступ до власних коштів — це просто «ничего»? Ні. якраз не так. Може і суд можна за таке подати, не знаю.Такі ситуації банк повинен передбачати, якщо йому не наплювати на своїх клієнтів.Попередження про припинення договірних відносин — це нормальна практика і банк, якщо він дбає і про свій імідж і цінує своїх клієнтів (як він про це заявляє) мав би її дотримуватись.І для цього у договорі має бути чітко прописаний порядок розірвання договору у якому передбачено завчасне попередження клієнта про це.Не знаю, як на це дивиться законодавство, але так би мало бути просто навіть з позиції здорового глузду.
«Банк либо оказывает банковские услуги либо нет» — отож-бо! Якщо він їх «оказывает», то не нехай це і робить, а не так: сьогодні хочу — «оказываю», завтра передумав — «не оказываю».
«И поэтому многие клиенты открывают банковские счета в двух и более банках, а также некоторые суммы держат наличными.» — це звичайно правильно, є прислвів`я «добрий господар всі яйця в одній корзині не тримає», але у житті різні ситуації бувають і кожен з нас може у них попасти.Зрештою, якщо клієнт має договір з банком, то він вправі розраховувати на надання послуг, поки банк не попередив про припинення обслуговування, а не думати кожен раз: «а чи банк часом картку не заблокував? „
+
+15
Qwerty1999
Qwerty1999
9 апреля 2019, 12:44
#
Значит более разумно подходите к выбору того или иного банка, чтобы он молча не блокировал банковские счета клиентов, когда банку вздумается.

К сведению, перечень банков, которые блокируют счета без предупреждения:
— Монобанк
— Приватбанк
— Ощадбанк
— Альфа-банк
— Аваль
— Укрсиббанк

О картах остальных банков у меня нет достоверной информации из-за их малого количества и как следствие малой распространённости.
+
0
kingcity
kingcity
9 апреля 2019, 12:57
#
От за цю інформацію дякую, вона дійсно корисна, за це плюсую!

«Значит более разумно подходите к выбору того или иного банка, чтобы он молча не блокировал банковские счета клиентов, когда банку вздумается» — та не зайве звичайно перестрахуватись. Хоча я ще з з такою проблемою не стикався, на разі у цьому плані у мене все гладко.: ).

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
9 апреля 2019, 13:08
#
Эта проблема стала актуальной в конце 2016 года после внесения изменений в закон о финмониторинге, по которому обязали банки более внимательно контролировать движения по карточным счетам клиентов и при любом подозрении на нарушения — получать от клиента документальные подтверждения.
А как этого добиться — есть только один способ — блокировка счёта.
Если клиенту писать смс-ки, звонить или писать письма на официальный адрес регистрации, по которому многие не живут годами — результат будет близкий к нулю, клиент просто проигнорирует обращение банка.
А ведь штрафы за нарушение правил финмониторинга НБУ накладывает
не маленькие и именно на банки.
Поэтому блокировали, блокируют и будут блокировать — даже если это клиентам не нравиться.
Как вариант, добейтесь через Зеленского отмены закона о финмониторинге и тогда все украинские банки ничего, никому и никогда блокировать не будут.
+
0
kingcity
kingcity
9 апреля 2019, 13:31
#
Qwerty1999

У випадку блокування із-за фінмона — так, я з вами згідний. Але наскільки я здогадуюсь, тут причина не у фінмоні, якби заблокували із-за якоїсь сумнівної операції, то вимагали би документи про походження коштів, довідку про доходи і т.д.А тут просто взяли і припинили обслуговування, ніяких документів не вимагають і причин не пояснюють.Так що, скоріш за все, тут щось інше.
Щодо закону про фінмоніторинг — у ньому є пункт, який дозволяє банкам самим встановлювати критерії ризику і багато банків цим зловживають в основному із-за бажання перестрахуватись від штрафів НБУ (які у останній час дійсно були накладені на кілька банків).
« добейтесь через Зеленского отмены закона...» — хто такий Зеленський? Президент? Голова ВРУ? Голова НБУ? На сьогоднішній день він такий же громадянин України як ви чи я і повноважень вносити/приймати/затверджувати законодавчі акти у нього немає. Про нього, як про кандидата на посаду президента, у мене є своя думка, але тут не місце для її обговорення. Хочете — поспілкуємось на цю тему приватно.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
9 апреля 2019, 13:37
#
В законе о финмониторинге есть несколько вариантов действий банка:
— не обращать внимания
— блокирование банковских счетов клиента для получения объяснений
— прекращение договорных отношений с клиентом, который делиться
ещё на два подпункта:
а) банк переводит остаток клиентских средств по заявлению клиента в другой банк либо выдаёт и наличными
б) банк блокирует средства клиента и требует решение суда для их разблокировки

Банк вправе выбрать любой из прописанных в законе вариантов.
+
0
kingcity
kingcity
9 апреля 2019, 16:13
#
Ясно. Останній пункт я призабув. Тоді може і фінмон. Хоча по моїх спостереженнях цей пункт рідко застосовують — переважно блокують рахунок і вимагають підтверджуючих документів. Використання цього пункту — це вже крайній захід, дивно, що Моно так радикально вчинив. Хоча може і автор щось недоговорює…
+
0
IgorD7777
IgorD7777
9 апреля 2019, 13:17
#
Спеціально для Qwerty1999:
«Без пояснення причин» банк може відмовити тільки в наданні картки, збільшенні наданні кредиту та розблокуванні катри.
А от для блокування вже відкритого рахунку інсує вичерпний перелік випадків, коли банк має право це зробити — цей перелік встановлюється НБУ.
Тепер стросовно розірвання договору: банк має це вчиняти виключно так (я вже вказував — зідно п.10.4.1), Якщо б ви дочитали той пункт до кінця, то можливо зрозуміли, що повідомляти клієнта про розірвання договору повідомивши та направивши через пошту таке повідомлення. Там не має «або», а є «в тому числі» — тобто перелік дій які послідовно потрібно вчинити банку.
І насамкінець є такі вимоги до письмових договорів: якщо договір складено у письмовій формі, то сторони мають вносити ініціативи щодо змін та розірвання його в тій же формі, в якій він складався.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
9 апреля 2019, 13:31
#
IgorD7777
«І насамкінець є такі вимоги до письмових договорів: якщо договір складено у письмовій формі, то сторони мають вносити ініціативи щодо змін та розірвання його в тій же формі, в якій він складався.»

Лично у вас нет договора с Монобанком в письменном виде,
так что не надо «ля-ля-ля».

Договор, заключённый при подписании заявления о присоединении к публичной оферте цифровым сертификатом точно также может быть и расторгнут — в электронном виде, подачей заявки на расторжение договора, тоже подписанной при помощи цифрового сертификата.
+
0
IgorD7777
IgorD7777
8 апреля 2019, 22:17
#
В тому числі надсилання відповідного повідомлення поштою іншій Стороні
+
0
IgorD7777
IgorD7777
8 апреля 2019, 22:19
#
А де в монобанка «отдєлєніє»?
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
8 апреля 2019, 23:46
#
На интернет-сайте банка есть перечень…
+
+1
kingcity
kingcity
9 апреля 2019, 10:49
#
У Монобанку немає відділень, ви ж знаєте. Є лише точки видачі карток.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
9 апреля 2019, 12:47
#
Я также знаю, что мобильное приложение Монобанк осуществляет банковское обслуживание клиентов на основании лицензии НБУ, выданной Универсалбанку.
Поэтому в любом отделении Универсалбанка можно получить банковские услуги и владельцам карточки Монобанка.

Похоже только я один до сих пор помню о существовании банковской лицензии под которой работает Монобанк, а все остальные уже забыли жаркие споры годовой давности.
Как же коротка память у людей…

У меня в анкете-заяве в реквизитах банка написано ПАТ «Унiверсал банк» и его номер банковской лицензии № 92 от 10.10.2011.

Повторно начинать дискутировать о том, что Монобанк — это обособленное подразденление Универсал-банка — не вижу смысла…
+
0
kingcity
kingcity
9 апреля 2019, 13:08
#
«Похоже только я один до сих пор помню о существовании банковской лицензии под которой работает Монобанк» — ні, як мінімум, нас таких двоє… :). Тому і пишу, що у Моно своїх відділень немає, є відділення Універсала. І на сайті Монобанку відділення Універсала знаходяться у розділі «Точки видачі карток» (а не «Відділення банку»). Я знаю, що у відділеннях Універсала можна поповнювати без комісії карту Моно і отримувати інші їхні послуги. Але по питаннях блокування карти вони просто відправлять у службу підтримки Моно.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
9 апреля 2019, 13:10
#
Блокировать карту Монобанка проще всего в приложении Монобанка и ходить никуда не надо.
+
0
kingcity
kingcity
9 апреля 2019, 13:36
#
Ви неправильно зрозуміли.Я знаю, що заблокувати карту можна через додаток. Я маю на увазі, що якщо я захочу вияснити причину блокування карти Моно у відділенні Універсала — мені порадять звернутись у службу підтримки Моно.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
9 апреля 2019, 17:54
#
Причину блокировки обычно ни один банк никогда не сообщает.

Максимум сошлются на ЗУ и нормативу НБУ по финмону…
+
+4
kingcity
kingcity
9 апреля 2019, 18:16
#
«Причину блокировки обычно ни один банк никогда не сообщает.» — не буду сперечатись, я ще у такі ситуації не попадав в жодному банку. Логічно — ну не можуть просто мовчати, хоча б якусь загальну (якщо не конкретну) причину мали б сказати, якщо пошлються на ЗУ — то хоча б відповідний закон і статтю мали б назвати. Як насправді — не знаю, я не маю досвіду у таких ситуаціях.
Одним словом — Універсал відфутболить у службу підтримки Моно, а Моно — буде посилатись на ЗУ. Якось так…
Але у даному випадку причиною є все-таки не фінмон, почитайте коментар автора нижче. Були якісь «терки» автора з банком.
+
0
kingcity
kingcity
11 апреля 2019, 1:02
#
До речі, у попередньому відгуку: https://minfin.com.ua/company/monobank/review/125574/ є підтвердження того, що по всіх питаннях Універсал буде відправляти у службу підтримки Моно: « В универсал банке говорят, а мы до них неимеем отношения. »
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
11 апреля 2019, 1:49
#
К сведению, лично в моём экземпляре анкеты-заявки к договору о предоставлении банковских услуг, который я подписывал при получении карты Монобанка в реквизитах банка стоит ПАТ «Универсал Банк», лицензия НБУ № 92 от 10.01.2011
и юридический адрес головного офиса Универсал банка.

Ну а то, что банковские работники всегда посылают клиентов подальше — это для меня не новость…
+
0
kingcity
kingcity
11 апреля 2019, 9:45
#
«К сведению, лично в моём экземпляре анкеты-заявки к договору… » — до відома, у мене теж :)
Але як ви самі сказали, «Монобанк — это обособленное подразденление Универсал-банка » і цей підрозділ має своє керівництво, свою структуру, IT-персонал, служби безпеки та підтримки і можна сказати, живе з Універсалом паралельним життям.Тому і надаючи власникам карток Моно послуги, по питаннях пов`язаних з функціонуванням продукту працівники Універсала відправляють у службу підтримки Моно.

«Ну а то, что банковские работники всегда посылают клиентов подальше — это для меня не новость…» — якщо у загальному, то не без того, частенько з цим можна стикнутись.

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
11 апреля 2019, 10:34
#
Можете спорить сколько душа пожелает,
но председатель правления всё-таки один,
как и одна лицензия и один юридический адрес…
+
0
kingcity
kingcity
11 апреля 2019, 10:47
#
«но председатель правления всё-таки один,
как и одна лицензия и один юридический адрес…» — так я з цим не сперечаюсь! Але служба підтримки розділена на Універсалівську і Моно. І по питаннях Монобанка Універсал відправляє у службу підтримки Моно. Аналогічно, як і Моно по питаннях, пов`язаних з Універсалом, відправить у їхню службу підтримки. Хіба не так?
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
11 апреля 2019, 10:53
#
Если вопрос — по закрытию счёта, то можно решить и без «службы поддержки»…
+
0
kingcity
kingcity
11 апреля 2019, 11:04
#
«Если вопрос — по закрытию счёта, то можно решить и без «службы поддержки»…» — якщо говорити власне про закриття рахунку, то напевне так (хоча сам не стикався). Карта Універсала чи Моно — рахунок у будь-якому випадку відкрито в Універсал банку, отже логічно, що вони можуть його закрити.
+
0
mary27
mary27
9 апреля 2019, 13:11
#
''Универсал банк''.
Правда и у него отделения — только в областных центрах, и по одному.
+
0
kingcity
kingcity
10 апреля 2019, 13:48
#
Ну не зовсім… У нас їх мінімум два. Колись було більше, але кілька років тому у них відбувались переїзди, зміни локацій і т.д., не знаю скільки їх зараз є, але два є точно.
+
0
IgorD7777
IgorD7777
8 апреля 2019, 16:31
#
Є підстави для розірвання договору, а є способи. І те і інше визначено цілим рядом нормативно-правових актів. Якщо я не проти розірвання, то це не означає, що банк може робити це так, як це передбачено, а не на власний розсуд.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
8 апреля 2019, 17:07
#
Подайте на банк в суд и докажите свою правоту, отсудите у банка пару миллионов за моральный ущерб, нанесенный вам отказом банка — ведь вы на 100% уверены именно в своей правоте.
Значит победа будет за вами…
+
+18
IgorD7777
IgorD7777
8 апреля 2019, 21:29
#
Якось без монобанківських ботів розберусь що мені робити. Банки впевнені в собі тільки тому, що є чимало прогалин в законодавстві. Мій пост- не скарга, а інформація для інших споживаів, щоб були обережними при виборі партнера і вже зараз прочитали умови обслуговування саме цього банку… В у мовах там приблизно таке; «Клієнт забов'язаний, клієнт винен, клієнт не має права… Банк не відповідає, не несе відповідаоьності, звільняється від відповідальності, не може відповідати»… Товариство! Будьте уважиними! Не перегніть з довірою…
+
0
IgorD7777
IgorD7777
8 апреля 2019, 16:34
#
Фразу «то це не означає» розуміти як «то це означає»… пардон, помилочка :)
+
0
IgorD7777
IgorD7777
8 апреля 2019, 16:40
#
http://dspace.nlu.edu.ua/bitstream/123456789/12663/1/Kazantsev.pdf
+
0
IgorD7777
IgorD7777
9 апреля 2019, 16:30
#
Прийшла феєрична відповідь від монобанки. Виявляється, якщо клієнт дозволить собі бути «не лояльним» до цього банка, або не доведи господи припуститься, навіть розбираючись у ситуації, «ненормативної лексики» і при цьому ще буде вимагати дотримання власних прав, то монобанк заблокує кожного без обгрутнування своєї позиції. Тож будьте обережні! Про всяк випадок звертайтесь до них «Ваше вєлічєство» і в жодному разі не відстоюйте свої права!.. А я тим часом все ж намагатимусь відстояти свою позицію. Всім Удачі!
+
+50
Владимир Кохан
Владимир Кохан
9 апреля 2019, 18:03
#
Прочитав все вище сказане, і зрозумів чому монобанк заблокував Вас. Пробачте, але не приведи Господь комусь такого клієнта, без образ. Є поняття відстоювати свої права, а є поняття діставати всіх своїми правами, це різні речі, можливо коли Ви побачите різницю між ними, тоді до вас почнуть ставитися лояльніше не тільки фінансові установи. Успіху Вам!
+
0
IgorD7777
IgorD7777
19 августа 2019, 13:35
#
На відміну від таких, як Ви «рабів» я вважаю власні права цінністю, що вища від банківських умов. Вони (банки) використорують нас, як засіб для заробляння грошей, а ми повинні використовувати їх як інструмент для фін. операцій - взаємовигідна співпраця (не більше і не менше) і причин для «реверансів» тут не може бути. Якщо Ви звикли шукати компроміси з жирними банківськими котами, то це Ваша справа, і не моделюйте тут різних сценаріїв, бо це особисто ваша думка і мене вона не цікавить...
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41 41.4903
EUR 44.5 45.2407
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41 41.4903
EUR 44.5 45.2407
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Заблокували карту з залишком коштів.