Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Не обгрунтований запит до адресної книги

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Amicus 21 февраля 2019, 20:47
В зв'язку з тим, що банк так і не надав мені обгрунтованої відповіді https://minfin.com.ua/ua/company/monobank/hotline/120997/#com3538609 вважаю, що наші приватні дані використовуються не належним чином — і сценарії можуть бути дуже жахливими, скандал з фейсбуком відпочиває.
Крім того кеш бек помер, геть перестав карткою користувався з останніми змінами та і по дебетовим грошам ставки в останньому місяці не цікаві. А як вони вчинили з моєю дружиною в січні — у чотирьох людей нормальні відсотки були, а у неї необгрунтовано занижені, хоча вона навіть доступ до адресної книги надала і дуже активно користувалась карткої в попередні 3 місяці.
Не довго цей банк був цікавим, ми познайомились з ним тільки в вересні-жовтні і так швидко прийшло розчарування.
monobank
Ответ банка
22 февраля 2019, 16:01
Для нас дуже важливо зберегти конфіденційність ваших персональних даних.
Доступ запитується згідно пунктів 2.9 та 3.4 умов та правил: https://www.monobank.ua/terms

Підхід у встановленні відсотка за категоріями кешбека для кожного Клієнта індивідуальний і залежить від багатьох факторів, наприклад: як часто і на яку суму ви розраховуєтесь в точках під вибрані категорії.
Ми рекомендуємо користуватися карткою не тільки в точках, в яких робите накопичення. І, можливо, в наступних місяцях відсоток кешбека в запропонованих категоріях буде вище. Детально про «кухню» кешбеку написав в своєму Telegram-каналі Олег Володимирович Гороховський: https://t.me/OGoMono

Комментарии - 8

+
0
DmitriiM
DmitriiM
21 февраля 2019, 21:58
#
Пункт 2.9 «надає згоду Банку (його уповноваженим особам) інформувати Клієнта щодо наявності простроченої заборгованості інших клієнтів перед Банком, метадані щодо яких містяться в смартфоні, що зазначені в телефонній книзі Клієнта»

Собственно для этого и нужен доступ к книге. Если вы не отдадите кредит, будут звонить вашим друзьям-знакомым. Так же будут звонить и Вам, если у друзей будет задолженность.
+
0
Amicus
Amicus
22 февраля 2019, 11:22
#
Я не згоден з таким підходом. Використовуйте інші методи. Приватбанку адресна книга не потрібна, тоді вам тим паче. Прибирайте це, інакше майбутнього у вас немає
+
0
DCLXVI
DCLXVI
22 февраля 2019, 15:31
#
Эта на словах Вы не згоден а в действительности согласились карту же получили.
+
0
Amicus
Amicus
22 февраля 2019, 16:31
#
1. Покажіть хоч одну людину, яка все вивчає перші ніж отримати картку
2. Спочатку мені було нормально, бо я просто не надавав доступ, але коли частіше став користуватись, то мені набридло кожен раз вводити номер навіть своєї картки, але без надання доступу до Адресної я не можу зберігти шаблон — про це написано в моєму першому питанні https://minfin.com.ua/ua/company/monobank/hotline/120997/#com3538609
+
0
Amicus
Amicus
22 февраля 2019, 16:34
#
Кешбек — це як додаткова вішенка, але прикол з тим, що ви можете дзвонити моїм друзям — наприклад, 50% моєї адресної книги такі, що я б не дуже хотів про себе нагадувати і так далі. Я привів приклад — банку №1 ця інформація не потрібна. Я впевнений, що ви продаєте наші адресні книги рекламним агентствам, бо всі інші способи вашого заробітку мізерні, а от така інформація, я показують світові новини, дуже цінна.
+
0
mary27
mary27
23 февраля 2019, 9:48
#
Вот, ''монобанк'' быстро исправляется)
И превращается в тыкву.
+
+15
AntonAn
AntonAn
23 февраля 2019, 23:14
#
Как у вас тут весело! :D
Наблюдаю периодически тут за отзывами о монобанке с тех пор, как написал свой https://minfin.com.ua/company/monobank/review/118860/, о том что мне не понравилось принудительное фотографирование с картой при её получении, иначе — отказ в выдаче карты и в обслуживании. Я отказался тогда и теперь просто смотрю как развиваются события…

Потом был отзыв https://minfin.com.ua/company/monobank/review/123314/, что уже надо фотографироваться не с картой, а с паспортом, чтобы карту получить. Прикольно, идем дальше.

Теперь вот отзыв, что приложение требует доступ к телефонной книге, чтобы звонить твоим контактам, если у тебя просрочка.

Вот думаю, жалобы, что сотрудник монобанка слишком больно делает татуху на лбу клиента с суммой выданного кредита ждать уже в этом году или всё-таки в следующем?

Есть где-то лимит унижения за эти гроши у украинцев или в предполагаемое дно всё время будут стучать снизу?
+
0
mary27
mary27
2 марта 2019, 16:35
#
Я б вам +1000 поставила за камент, так доставило)
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 40.35 40.7997
EUR 43.25 43.9502
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 40.35 40.7997
EUR 43.25 43.9502
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Не обгрунтований запит до адресної книги