Монобанк - підсумок річного користування
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 20
З необхідністю зробити запит УБКІ для встановлення остаточного розміру кред. ліміту погоджуюсь. А далі…
Почитав інформацію за посиланнями. В умовах і правилах — лише визначення прав і обов`язків, умови обслуговування і т.д., нічогого там конкретно про скорінгову модель нема. У Гороховського є короткий дуже поверхневмй опис. Викликало посмішку, настрій трохи підняло. Скорінг у «Київстара» і «Водафона» — моя платоспроможність залежить від моєї болтливості? Взагалі, а якщо у мене кілька номерів, а банку ж подається тільки один? "«Наши модели анализируют...» «какой у него телефон или IP» — н-да, напевне контрольну суму вираховують і перевіряють чи в номері телефону або в ір «число диявола» не закладене; «как быстро клиент заполняет анкету» — а з якою швидкістю треба заповняти, щоб ліміт підняли? Скажіть, я потренуюсь, а раптом? «Для анализа фото клиента используются нейронные сети» — видно я «мордой не вышел», щоб Монобанк мені ліміт розстрочки підняв. Добре, що ще довідку з зоопарку не вимагають, про те, що не верблюд…
Шкода, в цілому продукт хороший, хотілось би і більше його функцій використовувати, але видно я краще ставлюсь до Монобанку ніж він до мене. «Рожа у меня не царская», що поробиш… вже що є, те є…
Почитав інформацію за посиланнями. В умовах і правилах — лише визначення прав і обов`язків, умови обслуговування і т.д., нічогого там конкретно про скорінгову модель нема. У Гороховського є короткий дуже поверхневмй опис. Викликало посмішку, настрій трохи підняло. Скорінг у «Київстара» і «Водафона» — моя платоспроможність залежить від моєї болтливості? Взагалі, а якщо у мене кілька номерів, а банку ж подається тільки один? "«Наши модели анализируют...» «какой у него телефон или IP» — н-да, напевне контрольну суму вираховують і перевіряють чи в номері телефону або в ір «число диявола» не закладене; «как быстро клиент заполняет анкету» — а з якою швидкістю треба заповняти, щоб ліміт підняли? Скажіть, я потренуюсь, а раптом? «Для анализа фото клиента используются нейронные сети» — видно я «мордой не вышел», щоб Монобанк мені ліміт розстрочки підняв. Добре, що ще довідку з зоопарку не вимагають, про те, що не верблюд…
Шкода, в цілому продукт хороший, хотілось би і більше його функцій використовувати, але видно я краще ставлюсь до Монобанку ніж він до мене. «Рожа у меня не царская», що поробиш… вже що є, те є…
Мне не понятно, почему не брать согласие на доступ к кредитной истории заявителя в момент подачи заявки и выдавать конкретную сумму согласованного кредитного лимита, а проводить эту процедуру в момент подписания анкеты.
Вы тратите свои ресурсы и время заявителя не эффективно — зачем человеку идти за картой или ждать курьера, если вы не установили ему лимит или его размер клиенту не интересен, а потом закрывать карту и договор.
Вы тратите свои ресурсы и время заявителя не эффективно — зачем человеку идти за картой или ждать курьера, если вы не установили ему лимит или его размер клиенту не интересен, а потом закрывать карту и договор.
Zhmunya
А чи багато клієнтів закривають карти не отримавши кред.ліміту? Розрахунок простий — раз клієнт отримав карту, то викидати її не буде. А може і почне її використовувати як дебетову (або хоча б задля того, щоб пару гривень кешбека отримати).
А чи багато клієнтів закривають карти не отримавши кред.ліміту? Розрахунок простий — раз клієнт отримав карту, то викидати її не буде. А може і почне її використовувати як дебетову (або хоча б задля того, щоб пару гривень кешбека отримати).
Kingcity ->
Гадаю, Ваш допис «Моно» має сприйняти з вдячністю. По-перше, Ви почали з позитиву, що демонструє Вашу націленість на подальшу співпрацю. По-друге, Ви докладно розповіли про моменти, якими залишились незадоволені, а це матеріал для обмірковування банком кроків з вдосконалення подальшої банківської політики. Мені здається, що вони підуть Вам назустріч у разі наступних звернень. У таких справах банкіри цілком виправдано застосовують обережність та консерватизм. Та щодо Вас вони, мабуть, дещо перепильнували.
Гадаю, Ваш допис «Моно» має сприйняти з вдячністю. По-перше, Ви почали з позитиву, що демонструє Вашу націленість на подальшу співпрацю. По-друге, Ви докладно розповіли про моменти, якими залишились незадоволені, а це матеріал для обмірковування банком кроків з вдосконалення подальшої банківської політики. Мені здається, що вони підуть Вам назустріч у разі наступних звернень. У таких справах банкіри цілком виправдано застосовують обережність та консерватизм. Та щодо Вас вони, мабуть, дещо перепильнували.
Я довго вагався. Врешті, після пояснень kingcity (тут і в інших коментарях сайту) обзавівся й собі карткою Монобанку. Кредитного ліміту поки що не дали. Та покористуюся, побачу, наскільки зручною вона стане для мене.
Іще не розібрався, як виконувати комунальні платежі. Це одна з функцій, якою зацікавився у першу чергу - через відсутність комісії.
У цьому місяці є кешбек за харчові продукти. А як вони визначають, що то саме харчові продукти? Коли я у Велмарті візьму, приміром, буханку хліба і велосипед (вони там також продаються), то кешбек буде лише за буханку хліба? Чи за всю суму чеку?
І, так, я також з тих користувачів, яким зручніше заходити до особистого кабінету зі стаціонарного комп'ютера. Це вони принципово не хочуть дублювати мобільний кабінет простим інтернет-банкінгом? Мовляв, це наша фішка? Ми ось такі, і крапка? Чи гроші економлять на розробленні і підтримуванні двох версій видалених особистих кабінетів?
Іще не розібрався, як виконувати комунальні платежі. Це одна з функцій, якою зацікавився у першу чергу - через відсутність комісії.
У цьому місяці є кешбек за харчові продукти. А як вони визначають, що то саме харчові продукти? Коли я у Велмарті візьму, приміром, буханку хліба і велосипед (вони там також продаються), то кешбек буде лише за буханку хліба? Чи за всю суму чеку?
І, так, я також з тих користувачів, яким зручніше заходити до особистого кабінету зі стаціонарного комп'ютера. Це вони принципово не хочуть дублювати мобільний кабінет простим інтернет-банкінгом? Мовляв, це наша фішка? Ми ось такі, і крапка? Чи гроші економлять на розробленні і підтримуванні двох версій видалених особистих кабінетів?
«Іще не розібрався, як виконувати комунальні платежі» - нічого складного. На головному екрані - «Інші платежі» далі «Комуналка та інтернет». Вводите своє адресу. Постачальники послуг повинні підтягнутись автоматично. Якщо когось немає - доведеться додати його реквізити вручну (під списком постачальників є кнопка «додати компанію»). Суми до оплати теж повинні оновлюватись щомісяця автоматично. Раджу про всяк випадок хоча б на перший раз звірити реквізити постачальників - судячи по відгуках, були випадки, коли підтягувались невірні реквізити.
«А як вони визначають, що то саме харчові продукти?» - по коду MCC, який «зашито» у терміналі продавця.
«Коли я у Велмарті візьму, приміром, буханку хліба і велосипед...» - кешбек буде на всю суму чеку. Оскільки у терміналі продавця зашито код «продукти». Я, наприклад, коли купую у Ашані продукти і разом з тим побутову хімію та білизну - все проходить по категорії «продукти» і кешбек іде на всю суму чеку.
«Це вони принципово не хочуть дублювати мобільний кабінет...» - схоже, що так.Ця тема неодноразово вже піднімалась і тут і у їхніх групах у соц.мережах. І розробники завжди відповідали, що створення веб-версії у планах немає - Монобанк позиціонується як «банк у смартфоні».
«А як вони визначають, що то саме харчові продукти?» - по коду MCC, який «зашито» у терміналі продавця.
«Коли я у Велмарті візьму, приміром, буханку хліба і велосипед...» - кешбек буде на всю суму чеку. Оскільки у терміналі продавця зашито код «продукти». Я, наприклад, коли купую у Ашані продукти і разом з тим побутову хімію та білизну - все проходить по категорії «продукти» і кешбек іде на всю суму чеку.
«Це вони принципово не хочуть дублювати мобільний кабінет...» - схоже, що так.Ця тема неодноразово вже піднімалась і тут і у їхніх групах у соц.мережах. І розробники завжди відповідали, що створення веб-версії у планах немає - Монобанк позиціонується як «банк у смартфоні».
Я вражений. Докладно і зрозуміло на всі мої запитання. Дуже дякую, kingcity! Розділ сплати за комуналку вже побачив. Через кілька днів почну платити - гадаю, складнощів тепер не виникне. З рештою запитань також все зрозуміло.
Обращайтесь в службу поддержки - это их работа, а не kingcity, за одно оцените подходит она вам или нет.
Так, kingcity не зобов'язаний відповідати на мої запитання. Тим більше, не зобов'язаний бути лоцманом у хвилях фінансових морів - ні моїм, ні інших відвідувачів сайту. Та він це робить. Вірогідно, як волонтер. Я щиро вдячний kingcity та іншим людям такого пошибу, які не замикаються у своїй шкаралупі, а діляться знаннями, досвідом, висновками. Низькій уклін Вам, kingcity!
Щодо звернень до служби підтримки (універсалівської і монобанківської) - дякую за підказку. Звертатися буду. Та й можливість спілкуватися з kingcity Ви мені, Zhmunya, будь ласка, не відсікайте.
Щодо звернень до служби підтримки (універсалівської і монобанківської) - дякую за підказку. Звертатися буду. Та й можливість спілкуватися з kingcity Ви мені, Zhmunya, будь ласка, не відсікайте.
Для общения можно использовать личные сообщения.
Я вам ничего запретить не могу, а просто рекомендую.
Я вам ничего запретить не могу, а просто рекомендую.
Zhmunya, ми ж спілкуємось по темі відгуку, а не на якісь сторонні теми. На запитання, які задає
akapello, кожен може дати відповідь і поділитись своїм досвідом. З іншого боку, я можу помилитись, чи чогось недоговорити - тоді мене хтось поправить. Наприклад, ви : ) .
akapello, кожен може дати відповідь і поділитись своїм досвідом. З іншого боку, я можу помилитись, чи чогось недоговорити - тоді мене хтось поправить. Наприклад, ви : ) .
Zmunya, Ви виключаєте, що комусь іще може стати в нагоді та інформація, якою kingcity поділився зі мною? Можливо, для Вас це все надто просто, і Ви не хочете, щоб «елементарними речами» «забивався ефір»? Ну, вибачайте тоді. Проте, прийміть до відома, що, можливо, є анонімні читачі сайту, які, подібно до мене, читають матеріали, не завжди авторизуючись і, навіть, не реєструючись. Я, врешті-решт, зареєструвався і звернувся зі своїми запитаннями. А когось влаштовує більш пасивне ознайомлення з матеріалами. У нашому з kingcity спілкуванні не було нічого секретного. Кому на користь - хай читають. Слідом за kingcity, я проти цього не заперечую.
А от іще одне запитання. Я, взагалі-то, давно приглядався до Монобанку. Включно з тим, що намагався розпитувати менеджерів Універсалбанку. І дуже часто (чи не завжди) чув від них, мовляв, це дещо окреме. Ми за них не відповідаємо. Як і вони за нас. Ми просто партнери.
Тому був здивований, побачивши у своїй анкеті, яку роздрукували і дали мені на підпис, «шапку» monobank | Universal Bank. Це коли мені видавали картку Монобанку.
То це дві окремі юридичні особи чи проект monobank у складі Універсалбанку?
Фонд гарантування вкладів, у разі чого, підстраховуватиме сумарно двісті тисяч в Моно і в Універсалі чи у кожного окремо?
Тому був здивований, побачивши у своїй анкеті, яку роздрукували і дали мені на підпис, «шапку» monobank | Universal Bank. Це коли мені видавали картку Монобанку.
То це дві окремі юридичні особи чи проект monobank у складі Універсалбанку?
Фонд гарантування вкладів, у разі чого, підстраховуватиме сумарно двісті тисяч в Моно і в Універсалі чи у кожного окремо?
«проект monobank у складі Універсалбанку» — саме так, Монобанк -це проект на базі Універсалбанку і діє Моно теж під ліцензією Універсалбанку. І для ФГВФО — це одна банківська установа. Зі всіма наслідками.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.2 | 41.6597 |
EUR | 44.35 | 45.0005 |
Все курсы банка |
При реєстрації у вас вказується розрахунок приблизної суми кредитного ліміту. Остаточний розрахунок кредитного ліміту встановлюється після підписання анкети. (Ми нажаль не можемо вказати відразу точний кредитний ліміт, так як під час підписання анкети, ви погоджуєтеся з тим, що банк має право зробити запит до УБКІ на надання даних).
Ліміт по розстрочці встановлює банк на своєму боці в індивідуальному порядку для кожного клієнта за допомогою скорингової моделі.
Ви можете детальніше ознайомитися про розрахунок кредитного ліміту за допомогою скорингової моделі, надання кешбек і багато іншого, детально в каналі у Гороховського Олега https://t.me/OGoMono. Там є статті, де докладно описуються дані пункти. Також інформація присутня в умовах і правилах банку.
https://www.monobank.ua/terms