Совок-банк.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 9
Вела себе жіночка дійсно по-хамськи, Монобанк мав би більше звертати увагу на персонал своїх агентів — точок видачі.Але фотографування при видачі картки — це дійсно у них обов`язкова процедура, я теж її проходив.Це підтвердження, що картка видана саме Вам.У деяких інших банках теж така процедура існує.
Фоткают чуть ли не везде. с паспортом или с картой. еще бы в 2019 агрится на фотографии
В чем проблема фото с картой?
Странное отношение к такой мелочи — после получения вами карты вряд-ли пришлось ещё раз обращаться к этой пані ближайшее 5 лет — срок действия карты. Кроме выдачи карты низких вопросов данная особа не решает.
Странное отношение к такой мелочи — после получения вами карты вряд-ли пришлось ещё раз обращаться к этой пані ближайшее 5 лет — срок действия карты. Кроме выдачи карты низких вопросов данная особа не решает.
- +
- +16
- Strelok123
- 20 января 2019, 13:19
- #
«Я тицьнув ій гаманець з картками різних банків і повідомив, що монобанку там ніколи не буде», — ну по перше, «тицькать персоні жіночоі статі, що файно розвалилася в кріслі, жуючи пиріжок і запиваючи чаєм» — це не дуже чемно. «Моєму здивуванню не було меж, я запитав, що це за знімок «на пам‘ять» і я не звик, що мене фоткають панєнки без мого дозволу», — а як же ваш «гаманець з картками різних банків»? Вас ніколи там не фоткали перед тим як видати картку? Не вірю. Поступово читаючи цей маразм, на фінал очикував щось типу того, що до цього «поважного» пана почали звертатися не державною мовою, а мовою окупанта, але на подив цього не сталося, тому за цей опус ставлю трієчку
Вот именно что даже лет 10 точно назад в привате фоткали на вэбкамеру при получении «миттевой», так же и в прошлом году при получении «универсально» девочка на свой личный телефон делала фото. пан наверно особенный и не сталкивался с этим в «ризных банках». по мимо «мовы окупанта» ожидал что отказалась панянка пропеть акапельно гимн. тогда бы полноценным отзыв был
Та ні до чого тут мова, гімн і т.д.і взагалі питання національні чи політичні.Думаю, що пані, яка видавала картку звикла працювати у кращих традиціях радянського сервісу — і із-за цього весь сир-бор.Думаю ситуація виглядала приблизно так: клієнт заходить у приміщення і бачить двох жіночок, одна з яких випихує клієнтів обмінника («в очередь, су*ины дети, в очередь !), а інша їсть і не звертає уваги на присутність клієнта і взагалі своїм виглядом демонструє, що вона тут королева і інші повинні смиренно чекати поки їм дозволять говорити.Тобто спілкування ще не почалось, а негативний фон вже присутній.Далі — »люб`язності": вона йому «тицьнула» паспорт, він їй «тицьнув» гаманець — мило поспілкувались.Пані спробувала сфотографувати клієнта, не пояснивши мету своїх дій — це неправильно.Так, процедура фотографування існує і у багатьох інших банках (не у всіх), але перед цим працівник попереджає клієнта: «ми повинні Вас сфотографувати з такою-то метою». А так — інстинктивно у людини виникає внутрішній спротив.Можливо я і неправий, це суб`єктивна думка, але вважаю, що якщо б працівниця вела себе трохи коректніше — принаймні відставила би їжу, привіталась би з клієнтом, запитала про мету візиту, а також попередила би про необхідність фотографування та його мету — цей відгук ми би не читали. Замість цього вона сказала «нема фото — нема картки», чим продемонструвала повну байдужість до клієнта, що не могло не зачепити..
Ну можно предположить что если послушать мнение сотрудниц кредитмаркета они могут рассказать как зашел вельможный пан, всем своим видом и репликами по поводу шапито демонстрирующий какой он важный. прокомментировал телефон, булочку и чай. в этом случае уже у сотрудниц «інстинктивно виникає внутрішній спротив». в итоге имеем суть проблемы клиент-сервис где клиент через чур важным себя видит и хочет чтоб его всячески ублажали. а сервис это делать отказывается. будьте проще и получите весьма приятное обслуживание.
Та не сперечаюсь, може і таке і бути, щоб скласти об`єктивну думку треба як мінімум вислухати обі сторони.Просто версія, яку виклав я, здається мені досить високо імовірною, сам з подібними випадками стикався, особливо враховуючи те, яку публіку частенько набипають на роботу у обмінки, ломбарди і різні «кредитмаркети».
Мені дуже неприємно читати вашу статейку, так як склалось враження, що ви просто хочете облити цю панянку брудом, можливо з якихось власних міркувань. Ви образили і жінку і її «обтертий телефон» який був в чехлі і взагалі, чоловікові дуже не личить так себе поводити. Я особисто також фотографувалась на телефон для отримання карток і нічого мені не сталось. І я не звертала уваги чи то був потертий телефон чи ні. Не думаю, що ви складали для тої панянки таку важність і необхідність мати ваше фото на її обтертому телефоні. Тому моя порада вам, поважайте себе та навколишніх людей. все краще починається з кожного особисто.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 40.9 | 41.3104 |
EUR | 45.2 | 45.861 |
Все курсы банка |
Шануймося, бо ми того варті!