Кошти заблоковані у випадку проблем з ПЗ
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.7 | 42.1852 |
EUR | 43.33 | 44.0296 |
Все курсы банка |
Тиждень тому замовив іменну карточку, отримав 2 дні тому.
В процесі активації картки пропало інтернет з'єднання. В результаті мобільний клієнт бачить тільки стару картку, котра деактивована. Жодної операції з додатку вже зробити неможливо — всі закінчувались помилкою. Звернувся в сужба підтримки, але, крім ввічливих обіцянок вирішити проблему, нічого не отримав — тільки на 2-й день, після 5-го чи 6-го звернення в службу підтримки, отримав змогу пересканувати карточку для її подальшої активації. Але натомість отримав нову проблему — невірний номер картки.
На чергове звернення служба підтримки запевнила що картка активна і нею можна користуватись, а проблему з додатком вони вирішують. Спробував розрахуватись карткою через POS-термінал — отримав відмову. На питання куди звернутися щоб повернути кошти і закрити рахунок порадили скористатись мобільним додатком, котрий неробочий вже 2 дні.
На зараз проблема усунена. Сподіваємося на те, що ви дасте нам шанс і ми постараємося максимально згладити цей неприємний осад.