×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии - 1
- +
- 0
- Margarita07
- 15 апреля 2024, 14:26
- #
Держу в курсі. Йде 4й тиждень і жодних змін.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Вже другий тиждень пояснюю звідки кошти і прошу банк розблокувати їх.
В відповідь я завжди чую одне й те саме «очікуйте закінчення перевірки». Або ж прохання надати довідки, які зовсім не стосуються моєї ситуації (я все одно надала).
Мене дивує не компетентність працівників і байдуже ставлення до клієнтів.
Чому всю інформацію по ситуації яка склалась я маю шукати десь сама, а працівники нічого не знають.
До цієї ситуації цілком була задоволена монобанком. І навіть коли виникла дана ситуація, то мала надію що мені просто вкажуть на мої помилки і скажуть, що виправити аби більше такого не ставалось.
Але банк далі продовжує просто тримати мої кошти у себе без жодних підстав на те. А я в результаті залишаюсь взагалі без коштів на існування, тому що маючи довіру до банку нічого звідти не виводила навіть.