Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Margarita07
Margarita07
2 апреля 2024, 15:27
Заблокували рахунок на якому є досить не маленька сума.
Вже другий тиждень пояснюю звідки кошти і прошу банк розблокувати їх.
В відповідь я завжди чую одне й те саме «очікуйте закінчення перевірки». Або ж прохання надати довідки, які зовсім не стосуються моєї ситуації (я все одно надала).
Мене дивує не компетентність працівників і байдуже ставлення до клієнтів.
Чому всю інформацію по ситуації яка склалась я маю шукати десь сама, а працівники нічого не знають.
До цієї ситуації цілком була задоволена монобанком. І навіть коли виникла дана ситуація, то мала надію що мені просто вкажуть на мої помилки і скажуть, що виправити аби більше такого не ставалось.
Але банк далі продовжує просто тримати мої кошти у себе без жодних підстав на те. А я в результаті залишаюсь взагалі без коштів на існування, тому що маючи довіру до банку нічого звідти не виводила навіть.
monobank
Ответ банка
2 апреля 2024, 15:45
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуаціїВже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі

Комментарии - 1

+
0
Margarita07
Margarita07
15 апреля 2024, 14:26
#
Держу в курсі. Йде 4й тиждень і жодних змін.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться