Курс валютв monobank |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| USD | 42 | 42.5007 |
| EUR | 48.9 | 49.5 |
| Все курсы банка | ||
Отделение monobank: пр-т Оболонский, 47/42, (ТРЦ "Оазис", напротив магазина КЮЗ), Киев
Адрес:
Киев, пр-т Оболонский, 47/42, (ТРЦ "Оазис", напротив магазина КЮЗ)
Телефон:
0 800 205-205
Время работы:
Пн-Вс: 09:00-21:00
Отзывы об отделении:
Есть мгновенный перевыпуск карты.
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка

Дякуємо вам за службу та захист — щиро цінуємо ваш внесок. Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією, та розуміємо ваше розчарування.
Передали запит колегам та маємо гарну новину — ми переглянули рішення щодо реєстрації. Будь ласка, спробуйте знову зайти в застосунок та продовжити оформлення картки.
Передали запит колегам та маємо гарну новину — ми переглянули рішення щодо реєстрації. Будь ласка, спробуйте знову зайти в застосунок та продовжити оформлення картки.
Хочу залишити щиру подяку менеджеру Monobank Олені з Т Ц Оазис в Києві, мені пощастило сьогодні працювати з нею. Всі питання вирішили оперативно і професійно. Особливо вразила її уважність до деталей та щире бажання допомогти, навіть якщо звернення виходило за межі «стандартної інструкції». Видно, що людина має великий досвід і водночас людяність, що сьогодні велика рідкість.
Написать комментарий
Ответ банка

27 июля 2025, 10:44
Раді, що залишили приємні враження! Дякуємо!
Отримала зрозумілу та професійну консультацію від спеціаліста Олени на точці видачі в Оазисі. Олена надала консультацію стосовно кредитування, пояснила різницю, допомогла розібратись в умовах, все чітко і зрозуміло. Чудовий фахівець, розумна і приємна! Прийшла саме до неї по рекомендації подруги. Дякую!
Написать комментарий
Ответ банка

Ваша подяка – це пальне для нашої мотивації! Дякуємо! :)
Дякую менеджеру Олені за лояльне та ввічливе обслуговування, швидко вирішили всі питання, встановили родинний зв’язок, проконсультувались по багатьом питанням, дуже приємні враження від спілкування отримали в Києві в торг.центрі Оазис
Написать комментарий
Ответ банка

Щиро дякуємо за теплі слова! Це надихає нас працювати ще краще! :)
Вдячний менеджеру Олені з Києва, обслуговувався в торгівельному центрі Оазис. Олена швидко та професійно надала мені допомогу, доброзичлива та турботлива, знає, як знайти підхід до клієнта! Дякую
Написать комментарий
Ответ банка

28 мая 2025, 18:11
Раді, що залишили приємні враження! Дякуємо!
Ответ администратора
2 июня 2025, 11:31
Відгук не зарахований (на 02.06.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Звернулась до менеджера Олени в Києві в Т Ц Оазис, допомогла закрити мої питання і залишила приємні враження! Дякую
Написать комментарий
Ответ банка

Нам дуже приємно! Дякуємо, що поділилися своїми враженнями! :)
Благодарна Елене из оазиса за быстрый выпуск карты и консультации, приятная девушка, всегда вежливо обслуживает и помогает!
Написать комментарий
Ответ банка

24 мая 2025, 10:57
Дякуємо за відгук!
Елена Кошевая.Очень вежливо професионально Все очень приятно Вопрос решен очень професионально и быстро.Рекомендую обращаться. Т Ц Оазис
Написать комментарий
Ответ банка

9 апреля 2025, 14:05
Дякуємо за відгук!
Дякую Ользі Глушко з острівця моно, Т Ц Оазис! За професіоналізм та ввічливе ставлення, спілкування з клієнтами!
Написать комментарий
Ответ банка

21 марта 2025, 16:12
Нам дуже приємно! Дякуємо, що поділилися своїми враженнями!
Ответ администратора
24 марта 2025, 10:04
Відгук не зарахований (на 24.03.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Хочу подякувати Олені з торгового центру Оазис, прекрасний працівник, допомогла розібратись з карткою національного кешбеку, показала, як можно відправити кошти на підтримку армії, відповіла на інші мої запитання, я залишилась задоволена якістю обслуговування, гарно, дякую.
Написать комментарий
Ответ банка

17 марта 2025, 17:49
Раді, що залишили приємні враження! Дякуємо за відгук!
Ответ администратора
20 марта 2025, 10:03
Відгук не зарахований (на 20.03.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Пишу в Telegram — нуль інформації. Просто відповідають, що не можуть консультувати у чаті, телефонуйте. Телефоную — кажуть, що реєстрацію відхилено і причину назвати не можуть. Просто «так вирішив банк». На уточнення — чому саме, яка причина — відповідають: «Не маємо права розкривати, така політика».
Вибачте, яка ще, до біса, політика? Я людина без будь-яких боргів, з ідеальною кредитною історією, ніколи не мав проблем із законом. Але мені просто так відмовляють у реєстрації — і навіть не пояснюють чому.
Добре, думаю, хоча б поверну 50 гривень за картку, яку тепер навіть активувати не можу. І що ви думаєте? Мене більше години водили за ніс, а потім сказали, що кошти не повертаються, і взагалі «подаруйте комусь цю картку». Це що за абсурд?
Складається дуже неприємне враження, що відмова пов’язана з тим, що я вказав у анкеті, що є військовим. Бо жодного іншого логічного пояснення не існує. І це просто огидно. Поки ми захищаємо країну, нас ось так «дякують» — відмовою без пояснень і відмовою навіть у поверненні грошей за картку.
Того ж дня я оформив картку в Райффайзен Банку — все пройшло гладко, жодних проблем, усе чітко й поважно. А Monobank, який так активно рекламується як «найзручніший і найсучасніший банк», виявився абсолютно непрозорим і, чесно кажучи, принизливим у ставленні до клієнтів.