Курс валютв monobank |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
USD | 41.15 | 41.6493 |
EUR | 42.9 | 43.5996 |
Все курсы банка |
Отделение monobank: майдан Независимости, 1, сектор В (ТЦ "Globus", Mi Store), Киев
Адрес:
Киев, майдан Независимости, 1, сектор В (ТЦ "Globus", Mi Store)
Телефон:
0 800 205-205
Время работы:
Пн-Вс: 10:00-21:00
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
26 октября 2024, 18:56
Нам дуже шкода, що ви отримали негативний досвід.
Рішення про надання еквайрингу як і розрахунок лімітів по картці приймається індивідуально згідно з аналізом багатьох параметрів та різної інформації по кожному клієнтові.
На цей момент ми можемо надати кредитний ліміт, який відповідає поточному ліміту на вашій карті, рекомендуємо продовжувати користуватися картою та можливо надалі ми зможемо переглянути ваш кредитний ліміт.
Стосовно плати за обслуговування картки platinum — тариф складає 300 грн на місяць (умови, тарифи та привілегії можна переглянути за посиланням https://monobank.ua/platinum). При цьому також індивідуально після аналізу параметрів по кожному клієнтові, в цілях лояльності, дійсно за якісь місяці банк може не списувати цю суму.
Додатково ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів
Рішення про надання еквайрингу як і розрахунок лімітів по картці приймається індивідуально згідно з аналізом багатьох параметрів та різної інформації по кожному клієнтові.
На цей момент ми можемо надати кредитний ліміт, який відповідає поточному ліміту на вашій карті, рекомендуємо продовжувати користуватися картою та можливо надалі ми зможемо переглянути ваш кредитний ліміт.
Стосовно плати за обслуговування картки platinum — тариф складає 300 грн на місяць (умови, тарифи та привілегії можна переглянути за посиланням https://monobank.ua/platinum). При цьому також індивідуально після аналізу параметрів по кожному клієнтові, в цілях лояльності, дійсно за якісь місяці банк може не списувати цю суму.
Додатково ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів
Дуже задоволена обслуговуванням, на 10 небі від щастя, мені допомогли з усим, що треба було і надали супер круту консультацію по всім питанням, дякую величезне!!!
Комментарии (2)
Ответ банка
22 октября 2024, 19:02
Дякуємо, ми дуже раді, що вам подобається ;)
Получил все необходимые консультации и помощь от специалиста Виктории на точке выдаче карт в Т Ц Глобус. Доволен сервисом и человеческим подходом. Спасибо, моно!
Комментарии (1)
Ответ банка
17 октября 2024, 19:06
Дуже дякуємо за високу оцінку і відгук
Була неймовірно вражена сервісом і якістю обслуговування! Все на висоті! Менеджер Вікторія в Т Ц Глобус дуже допомогла у вирішенні питання, доброзичлива дівчина, майстер своєї справи. Премію їй видайте, будь ласка! Дуже дякую за роботу☺️
Написать комментарий
Ответ банка
9 октября 2024, 15:16
Для нас найголовніше коли клієнт задоволений :) Дякуємо!
Дуже сподобалась робота менеджера Вікторії з Т Ц Глобус. Дівчина допомогла вирішити всі проблеми, ввічлива і приємна! Я залишилась в захваті. Вважаю, вона заслуговує на премію! Рідко зустрічаю таких прекрасних майстрів своєї справи!🔥🔥🔥
Комментарии (1)
Ответ банка
8 октября 2024, 19:45
Дякуємо за відгук!
дякую велике, менеджеру Вікторії, тц Глобус, дуже хороше обговорення, все швидко, чемно, відкривали два рахунки для мене та дружини, молодці!!!
Написать комментарий
Ответ банка
8 октября 2024, 16:32
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!
Щербина Лілія,
Т Ц Глобус, дуже гарно та швидко надала консультацію
Написать комментарий
Т Ц Глобус, дуже гарно та швидко надала консультацію
Ответ банка
30 сентября 2024, 15:54
Дякуємо за відгук!
Нажаль є дуже сумний досвід співпраці з Монобанком. Банк позиціонує себе як надійний, але виявилось зовсім:
1. не захищений від шахраїв;
2. має некомпетентних співробітників;
3. свої провини перекладає на клієнта.
Що до першого, у моєї доньки за 2 хвилини було з карти списано 44 611,17 грн, без жодного підтвердження, на користь магазину в Тайланді, при цьому оплата зроблена Apple Pay. Дитина знаходилась в Києві, і карта віртуальна, тобто виходячи з логіки не можливо.
Співробітники направили дитину до поліції, потім запевнили що повернуть кошти за два тижні, і вони це зробили, але повернули суму яку дитина сплатила сама онлайн з підтвердженням, і на тиждень раніше, ніж трапилась неприємність. Чому вони повернули цю суму? Просто сума набагато менша, 930,00грн., але вона повинна була бути сплачена, ну так працюють фахівці, у керівництва банку повинні бути питання до цих робітників…
А саме цікаве як вони вчинила далі: дитина надала всі виписки, що у неї не було оплат через Apple Pay, що в додатку не було жодного підтвердження оплати. ЇЇ відповіли хай поліція шукає в Тайланді шахраїв. На мої намагання поспілкуватися з фахівцями банку вони мене уникають, конфіденційність клієнта, не зважаючи що я її мати. Рекомендації: у поліції були, сходіть ще до суду, але точно не робіть розголосу, не потрібно писати в соцмережах, це не робіть!!!
Роблю висновки: МОНОБАНК не гарантує що з карти за 2 хв. Всі ваші кошти будуть втрачені, всі «банки» на збори гарна здобич для шахраїв!!! Всі збори в небезпеці!!! І якщо з баном кошти пропадуть, напевно для банка це норма, бо всім байдуже, а з керівництвом зв’язатися неможливо.
От так і довіряйте ЗБОРИ МОНОБАНКУ.
Комментарии (13)
1. не захищений від шахраїв;
2. має некомпетентних співробітників;
3. свої провини перекладає на клієнта.
Що до першого, у моєї доньки за 2 хвилини було з карти списано 44 611,17 грн, без жодного підтвердження, на користь магазину в Тайланді, при цьому оплата зроблена Apple Pay. Дитина знаходилась в Києві, і карта віртуальна, тобто виходячи з логіки не можливо.
Співробітники направили дитину до поліції, потім запевнили що повернуть кошти за два тижні, і вони це зробили, але повернули суму яку дитина сплатила сама онлайн з підтвердженням, і на тиждень раніше, ніж трапилась неприємність. Чому вони повернули цю суму? Просто сума набагато менша, 930,00грн., але вона повинна була бути сплачена, ну так працюють фахівці, у керівництва банку повинні бути питання до цих робітників…
А саме цікаве як вони вчинила далі: дитина надала всі виписки, що у неї не було оплат через Apple Pay, що в додатку не було жодного підтвердження оплати. ЇЇ відповіли хай поліція шукає в Тайланді шахраїв. На мої намагання поспілкуватися з фахівцями банку вони мене уникають, конфіденційність клієнта, не зважаючи що я її мати. Рекомендації: у поліції були, сходіть ще до суду, але точно не робіть розголосу, не потрібно писати в соцмережах, це не робіть!!!
Роблю висновки: МОНОБАНК не гарантує що з карти за 2 хв. Всі ваші кошти будуть втрачені, всі «банки» на збори гарна здобич для шахраїв!!! Всі збори в небезпеці!!! І якщо з баном кошти пропадуть, напевно для банка це норма, бо всім байдуже, а з керівництвом зв’язатися неможливо.
От так і довіряйте ЗБОРИ МОНОБАНКУ.
Ответ банка
18 июля 2024, 16:06
Написали відповідь, під відгуком клієнта https://minfin.com.ua/company/monobank/review/370987/
Это полный цирк и ущемление каких-либо прав. Я пользовался картой Монобанка более пяти лет. Позавчера я вывел ЗАРАБОТАННУЮ на криптобирже сумму, КОТОРАЯ ПО ЗАКОНАМ НАШЕЙ СТРАНЫ НЕ ОБЛАГАЕТСЯ, и мне просто заблокировали кабинет без каких-либо объяснений. В ответ мне сказали, что я рисковый клиент, т. е. человек, который зарабатывает умом и рискует, и для вас считается рисковым? С каких пор для вас сумма 60 тысяч гривен и 4 транзакции считаются подозрительными? Где мы живём и что будет дальше? Крайне не рекомендую сотрудничество, с топового банка скатились на бюрократическую помойку, которая просто блокирует своих клиентов, которые держали депозит и активно пользовались за границей. Слов просто не хватает, чтобы описать всю боль и разочарование, которые я пережил после таких унизительных обвинений и разрыва договора. НАДЕЮСЬ, У ВАС ОСТАНУТСЯ ТОЛЬКО ПЕНСИОНЕРЫ, КОТОРЫЕ БУДУТ ПЕРЕВОДИТЬ СУММЫ В ПРЕДЕЛАХ ОДНОЙ ТЫСЯЧИ ГРИВЕН, ЧТОБЫ У ВАС ТОЧНО НЕ БЫЛО ВОПРОСОВ!
Комментарии (22)
Ответ банка
16 апреля 2024, 16:53
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
цей додаток зповнений турботи та доброти до своїх клієнтів. якщо необхідна будь яка підтримка, її моментально мені надають, попри це за 5 років користування кодатком, не було помічено помилок, а також із кожним обновленням додаток стає все краще і краще, моментальні поповнення платежів, це про них, швидка база підтримки, це про них, безпека про ваші кошти, це також про них. Довіряю свої кошти лише монобанку, та раджу кожному спробувати його.
Написать комментарий
Ответ банка
21 июля 2023, 10:13
Дякуємо за відгук! Ми раді, що наш застосунок зручний для вас!
1) Еквайринг — після відкриття рахунку ФОП були проблеми з формуванням заявки на інтернет еквайринг у веб кабінеті, в звʼязку з чим звернувся до служби підтримки, через те що ФОП новостворений спеціально надав банку лист з детальним поясненням діяльності, доказами, чеками, фотографіями обладнання з паспортом і візитівками, відео з конференцій, сайтами, та відповідною інформацією, але отримав відмову з, як мені здається, дурною порадою, використовувати замість еквайрингу карту ФОП для отримання платежів за послуги (наскільки мені відомо, це заборонено законодавством). До речі, у банку немає відповідного функціоналу для підприємця, він абсолютно нульовий, немає можливості формування планових платежів, також банк не виконує постанову НБУ щодо оновлених вимог до створення платіжних інструкцій, а саме можливості заповнення полей (податки).
2) Кредитний ліміт/розстрочка — вирішив підняти кредитний ліміт, банком був встановлений кредитний ліміт 10000 грн, і ліміт розстрочки 5000 грн, через місяць ліміт розстрочки став 0, і за два місяці користування абсолютно нічого не змінилося, при тому, що кредитний ліміт і ліміт розстрочки я підняти не можу, весь час є кошти на картці, користуюся карткою протягом 2х років активно, щомісячні трати по рахунку 200000 грн кожного місяця, при чому 50−80к за кордоном, кредитний рейтинг 411, немає активних кредитів у інших банках/просрочок, єдині причини які я бачу — недостатній вік для нормального кл, заявки до інших банків, або знаходження за кордоном, але навіть незважаючи на це кредитний ліміт в 10к здається жартом
3) Непрозорі тарифи за карткою — я користуюся карткою platinum протягом двух років, жодного разу я не бачив тарифів за карткою, банк списує щомісячну оплату коли заманеться, іноді не списує, іноді списує, підтримка не може нічого сказати з цього приводу.
Взагалі, мені здається що сервіс дуже сильно опустився на дно за останній рік, на даний момент я віддаю перевагу іншим банкам, але моно люблю за дійсно класний додаток, аналоги якого відсутні у жодного з банків України, та і Європи в принципі. Але про універсал банк, їх сервіс і відділення, їх чат бот в тг і доступ до інтернет банкінгу за 1000 грн, і сервіс таке відчуття що з 90х, хоча я в ті роки ще не жив краще промовчу))) мені здається відгук максимально конструктивний, сподіваюся сервіс хоч якось поліпшиться, але віри в це вже мало.