Отделение monobank: пр-т Победы, 87 (Алло), Чернигов
Адрес:
Чернигов, пр-т Победы, 87 (Алло)
Телефон:
0 800 205-205
Время работы:
Пн-Вс: 09:00-19:00, без перерыва
Отзывы об отделении:
Алло
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Mrmalek
18 марта 2023, 22:43
Я користувався їхніми послугами два роки потім мені відмовили в обслуговувані не пояснивши причини цього (банківська таемниця)потім я звернувся доних щоб мені пояснили вони відмовились, потім я їм повидомив що мені повинні прийти кошти завтра на мій рахуное на що вони мені сказали що повернуть мені їх на любой другой банк де вмене е рахунок на що я їм відповів що згоден и будем чекати коли прийдуть грошу, наследующий день я їм задаю питанья чи прийшли гроші вони кажуть ні, я чекаю ще деньнь и звертаюсь доних знов кажуть що гроши вже прийшли и кажуть що зараз відновлять доступ до мобільного додатку щоб я підписав заяву на перевод їх на другий рахунок и коли я захожу в мобільний додаток и дивлюсь исторію зарахувань и бачу що гроші вже як два дні назад умене на рахунку були, а вони мені казали що ще нема, ладно думаю підписую заяву на перевод коштів и чекаю и гроші так и неприходять коли я їм написав де гроші вони кажуть чекайте прийдуть, а потім я їм скидую скриншоти переписки зними де вони казали мені тоді що грошей нема и скриншот зарахуваня коштів з додатку и там есть время и дата и виходить так що вони мене дурили два дні согласно скриншотов и що вони беруть роблять блокируют мене в вайбері щоб я більше немав змоги їм написати и гроші надругий рахунок я так и недочекався
Комментарии (3)
Ответ банка
19 марта 2023, 10:42
На жаль, інформація, що описана у відгуку, не повною мірою описує все, що відбулося.
Ми не можемо повідомити більше деталей, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося, адже у такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим.
Колеги в месенджері надали вам інформацію, з якої причини вам при першому зверненні повідомили, що кошти ще не надійшли
Хочемо звернути вашу увагу, що банк діє відповідно до Умов та правил, з якими ви ознайомлювались та погоджувалися під час відкриття картки.
10. Заключні положення
10.4.1. Договор може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін.
І банк приймає виважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію з різних перевірених джерел.
Також
10.7. Відносини між Сторонами ґрунтуються на принципах взаємної поваги та шанобливого ставлення. В разі якщо Клієнт виявляє неповагу до працівників Банку та/або застосовує ненормативну лексику, в тому числі через соціальні мережі, Банк має право відмовити у наданні послуг із застосуванням Каналів дистанційного обслуговування або повідомити Клієнта про розірвання Договору за ініціативою Банку.
Ми не можемо повідомити більше деталей, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося, адже у такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим.
Колеги в месенджері надали вам інформацію, з якої причини вам при першому зверненні повідомили, що кошти ще не надійшли
Хочемо звернути вашу увагу, що банк діє відповідно до Умов та правил, з якими ви ознайомлювались та погоджувалися під час відкриття картки.
10. Заключні положення
10.4.1. Договор може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін.
І банк приймає виважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію з різних перевірених джерел.
Також
10.7. Відносини між Сторонами ґрунтуються на принципах взаємної поваги та шанобливого ставлення. В разі якщо Клієнт виявляє неповагу до працівників Банку та/або застосовує ненормативну лексику, в тому числі через соціальні мережі, Банк має право відмовити у наданні послуг із застосуванням Каналів дистанційного обслуговування або повідомити Клієнта про розірвання Договору за ініціативою Банку.