Значит сделали мне перевод с NovaPay на Monobank по iBAN.
Дело было 14.02.2025 сейчас 17.02.2025. платежа так и не поступило. Значит 15 числа пишет мне моно банк что карты мои ограничены так как нужно подтвердить доход и т. д. Мы начинаем разбирательство и я им скидываю документацию о происхождение средств на моем счету. (3.5 часа мы разобрались с поддержкой)
После чего они просто мне отказывают обслуживании без объяснения причин. Нет не потому что я что-то сделала или были большие суммы на карте, а просто им так захотелось.
Но платеж по iBAN мне так еще не дошел на момент блокировки и отказа от обслуживания.
Сегодня 17.02 мне пишут что деньги им поступили на monobank, но они якобы ведут проверку по этому платежу, якобы это какие то правила нбу и ид…
Я у них спрашиваю сколько это время займет, они мне выдают информацию что ждать 7 рабочих дней… то есть я жду уже четвертый день и мне еще добавляют 7 рабочих дней ожидания…
Мне вот интересно как такой ужас может происходить?! 10 дней проверять платежи … там не большая сумма.
Какими законами они руководствуются?
Как можно пользоваться таким банком?
Курс валютв monobank |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| USD | 42 | 42.5007 |
| EUR | 48.9 | 49.5 |
| Все курсы банка | ||
Отделение monobank: бул. Шевченко, 207 (ТЦ Дом Торговли, Алло), Черкассы
Адрес:
Черкассы, бул. Шевченко, 207 (ТЦ Дом Торговли, Алло)
Телефон:
0 800 205-205
Время работы:
Пн-Вс: 10:00-19:45, без выходных
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка

30 июля 2025, 11:12
Розуміємо, що ситуація неприємна
Інформація, що описана у відгуку, не повною мірою відображає ситуацію
На жаль, немає можливості повідомити деталі, щоб сформувати повне розуміння ситуації, адже в такому випадку ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим
Ми зобов'язані реагувати на сигнали та проводити перевірки надходжень, згідно з поточним законодавством й умовами та правилами банку
Вчора о 19:55 колеги надали вам вичерпну інформацію щодо перевірки
Інформація, що описана у відгуку, не повною мірою відображає ситуацію
На жаль, немає можливості повідомити деталі, щоб сформувати повне розуміння ситуації, адже в такому випадку ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим
Ми зобов'язані реагувати на сигнали та проводити перевірки надходжень, згідно з поточним законодавством й умовами та правилами банку
Вчора о 19:55 колеги надали вам вичерпну інформацію щодо перевірки
Ответ банка

17 февраля 2025, 17:44
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Стосовно переказу, то, дійсно, він наразі знаходиться на перевірці. Постараємось якомога швидше її завершити та надамо вам зворотний зв'язок
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Стосовно переказу, то, дійсно, він наразі знаходиться на перевірці. Постараємось якомога швидше її завершити та надамо вам зворотний зв'язок
Сьогодні не змогла зайти у додаток монобанку, звернулась у службу підтримки де мені відповіли що банк прийняв рішення про відмову у подальшому обслуговуванні. Причину повідомити не можуть. Цим банком була задоволена та користувалась не один рік. На карту приходили лише перекази від чоловіка, інших транзакцій не було. Дуже розчарована. Сказали, що апеляція неможлива…
Написать комментарий
Ответ банка

18 апреля 2024, 14:12
Розуміємо, що ви мали інші очікування
Дійсно, на жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку
У зв'язку з накопиченою інформацією з різних джерел банк ухвалив рішення про відмову у подальшому користуванні нашою карткою
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо
Дійсно, на жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку
У зв'язку з накопиченою інформацією з різних джерел банк ухвалив рішення про відмову у подальшому користуванні нашою карткою
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо
А ще забув 22 07 2025 мені прийшла заробітна плата за першу половину липня в розмірі 3682,61 гривні цими коштами я також не можу ніяк користуватися
НЕ РЕКОМЕНДУЮ БУТИ КЛІЄНТОМ БАНКУ ЧЕРЕЗ ТЕ, ЩО ЙОГО ПРАЦІВНИКИ НЕ ПРАЦЮЮТЬ, А ЗАЙМАЮТЬСЯ НЕ ЗРОЗУМІЛО ЧИМ
На 29 07 2025 я отримую вже 25 день одну і ту саму відповідь потрібно зачекати
Такого відношення не припустимо в банківській діяльності
Рекомендую якщо ви є клієнтом банку, то розірвіть договір, тому що вам же буде потім гірше