Курс валютв monobank |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| USD | 41.88 | 42.3603 |
| EUR | 48.73 | 49.249 |
| Все курсы банка | ||
Отделение monobank: ул. Николая Оводова, 51/24 (ТЦ «Sky Park», 2 этаж, возле магазина "Bershka"), Винница
Адрес:
Винница, ул. Николая Оводова, 51/24 (ТЦ «Sky Park», 2 этаж, возле магазина "Bershka")
Телефон:
0 800 205-205
Время работы:
Пн-Вс: 10:00-21:00
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка

13 апреля 2025, 14:02
Добрий день
Розуміємо, що перевірка була для вас неочікувана
Повірте, ми самі не любимо зайву бюрократію, але за законом зобов'язані проводити перевірку зарахувань. Саме тому ми просимо у вас документи, що підтверджують походження коштів, та додаткову інформацію
Також, звертаємо вашу вагу, що згідно з умовами та правилами банку, надана клієнтом інформація не розголошується:
4.1. Банк зобов’язаний: 4.1.1. Дотримуватися конфіденційності та банківської таємниці стосовно будь-якої інформації про клієнта у відповідності до вимог чинного законодавства, з урахуванням умов Договору, та нести відповідальність за її незаконне розголошення або використання відповідно до чинного законодавства України.
Розуміємо, що перевірка була для вас неочікувана
Повірте, ми самі не любимо зайву бюрократію, але за законом зобов'язані проводити перевірку зарахувань. Саме тому ми просимо у вас документи, що підтверджують походження коштів, та додаткову інформацію
Також, звертаємо вашу вагу, що згідно з умовами та правилами банку, надана клієнтом інформація не розголошується:
4.1. Банк зобов’язаний: 4.1.1. Дотримуватися конфіденційності та банківської таємниці стосовно будь-якої інформації про клієнта у відповідності до вимог чинного законодавства, з урахуванням умов Договору, та нести відповідальність за її незаконне розголошення або використання відповідно до чинного законодавства України.
Користувалася банком декілька років, недавно виводила кошти з криптобіржі через п2п, після чого попросили підтвердити через дію, що це була я. Все зробила як було потрібно, сказали регламент 48 годин, пройшло більше часу, після чого прийшла відповідь що вимушені закрити рахунок, без пояснення причин. Як би не просила, відновленню не підлягає, хоча шкода, був нормальним банком до пори до часу. Зараз потрібно вивести кошти з картки, та банки. Я надіюсь це не буде длитись пів року, і прошу працівників звернути на це увагу та виконати так би мовити останнє побажання клієнта чим скоріше!!!
Комментарии (5)
Ответ банка

18 апреля 2024, 11:21
Розуміємо, що ви мали інші очікування
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Закрыли мою карту Монобанк без причин, и без объяснений, а чтобы перевести все мои личные средства, я уже ожидаю четвёртый день, а сумма там больше 5000 гривен и Никто их не отдаёт, каждый день пустые слова, что вернут, а их нету, а я за границей, прошу их быстрее скинуть, а не переводят, поэтому сами думайте, стоит ли открывать эту карту, когда вам будут нужны средства, вас просто заблокируют.
Комментарии (8)
Ответ банка

Для уточнения данных по ситуации, написали вам в личные сообщения
Изначально банк одобрил разрыв депозит, я объяснил банку, что мне нужны средства, чтобы улететь со страны, к сестре на свадьбу, сказали «да, да, конечно мы постараемся разорвать до 10 утра»
В конечном итоге поступил ответ, что депозит вообще не может быть разорван, вот такие вот сотрудники работают в банке, не открывайте карту Монобанк, ничего хорошего здесь нету.
Комментарии (6)
В конечном итоге поступил ответ, что депозит вообще не может быть разорван, вот такие вот сотрудники работают в банке, не открывайте карту Монобанк, ничего хорошего здесь нету.
Ответ банка

25 октября 2021, 12:50
Для детальной проверки ситуации, написали вам в личном сообщении
Мою картку будо заблоковано ще в перших числах квітня, весь цей час я відчитувався за свої дії, надав пару десятків скрішнотів, 6 документів підтверджуючих джерело походження коштів, відчитався за все за що тільки можна було, замість того щоб розблокувати мені рахунок, співробітники банку вимагають мене вмикати запис екрану та переходити в застосунки в яких є моя особиста інформація яку я навіть рідним не покажу
Вони попросили документи — я скинув документи, мною просто маніпулюють, мені говорять скинути то то то то, я витрачаю купу свого вільного часу, надсилаю їм, та після цього мене просять ще щось скинути, коли справа касаєтся документу, питань немає, мовчки скидаю, але коли від мене вимагають заходити під записом екрану на свою електрону пошту чи в застосунок іншого банку, це вже ні в які рамки не входить, співробітники банку над мною просто знущаються, заморозили кошти, я відчитався абсолютно за все, надав все що вони просили, всі дані які дійсно необхідні при аналізі операцій, після цього вимагаюсь інформацію яка мало того що їм по факту не потрібна, так щей яка не відповідає регламенту банка