Курс валютв monobank |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
USD | 41.15 | 41.6493 |
EUR | 43.37 | 44.0393 |
Все курсы банка |
Отделение monobank: ул. Кульпарковская, 226-А (ТРЦ «Victoria Gardens», возле входа в «Сильпо», аптеки «Доброго дня»), Львов
Адрес:
Львов, ул. Кульпарковская, 226-А (ТРЦ «Victoria Gardens», возле входа в «Сильпо», аптеки «Доброго дня»)
Телефон:
0 800 205-205
Время работы:
Пн-Вс: 10:00-22:00
Отзывы об отделении:
есть мгновенный перевыпуск карты
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
13 декабря 2023, 11:10
Приносимо вибачення за довге вирішення питання
Зараз колеги займаються його вирішенням і постараємося найближчим часом допомогти з видаленням номера
Зараз, на жаль, отримуємо набагато більшу кількість звернень, ніж зазвичай
Через це колеги в підтримці можуть відповідати повільніше
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Додатково, обов'язково перевіримо діалоги зі співробітниками та пропрацюємо помилки
Зараз колеги займаються його вирішенням і постараємося найближчим часом допомогти з видаленням номера
Зараз, на жаль, отримуємо набагато більшу кількість звернень, ніж зазвичай
Через це колеги в підтримці можуть відповідати повільніше
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Додатково, обов'язково перевіримо діалоги зі співробітниками та пропрацюємо помилки
Зараз для мене (я не кажу що це погано, але мені це не потрібно, тим більше в інтернет банку) E-SIM — це прив’язка ФІО банківської системи (не плутати з фінансовим номером телефону), яку можна використовувати для розсилання спаму, передачі даних іншим банківським сервісам (включно з тими, що видають кредити під високі відсотки), відправлення повідомлень про борги або навіть, на фоні війни, розсилання SMS-повісток. Користувач не може довести, що повідомлення не було доставлене або що він його не бачив чи не читав, адже eSIM активно зчитується з кожним використанням додатку Monobank.
9 числа, на моє прохання видалити прив’язку моєї банківської картки (на яку я планував здійснити депозит), мені повідомили, що це можна зробити, провівши пальцем вліво, але такої функції для видалення eSIM в додатку не існує. 10 числа на моє повторне прохання мені повідомили, що технічний спеціаліст уже займається цим і через кілька хвилин номер зникне з додатку. Він, як ви розумієте, нікуди не зник, і мені повідомили, що вони вирішують це питання.
11 числа мені повідомили, що проблему вирішено, і все, що мені потрібно — це оновити додаток Monobank. Оновивши його, номер нікуди не зник (що і не дивно, адже в оновленні Monobank було лише інформація про «речі для Mono-кота»). 12 числа, на моє прохання розібратися з номером в додатку, мене кожного разу ігнорували, посилаючись на те, що я це можу зробити, провівши рукою вліво, а також вимагали скріншоти, відео. Я з 9 числа кожного разу доповнював своє прохання про видалення номера відеозаписами та скріншотами, виникало враження, що мене спеціально ігнорують і виставляють дурнем, лише щоб не вирішувати мою проблему — я не знаю чи це позиція банку чи некомпетентність підтримки. Чи справді так важко додати кнопку видалення eSIM у додаток або видалити цю прив’язку вручну? Якщо так, то, можливо, я відмовлюся від використання послуг цього банку.
В цілому, у всьому іншому, використання банку мене задовольняє, але подібні «деталі» змушують почати сумніватися у правильності свого вибору."