Курс валютв monobank |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| USD | 42 | 42.3693 |
| EUR | 49.23 | 49.9301 |
| Все курсы банка | ||
Отделение monobank: ул. Сагайдачного, 2/2 (Алло), Самбор
Адрес:
Львовская область, Самбор, ул. Сагайдачного, 2/2 (Алло)
Телефон:
0 800 205-205
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-19:00, Сб: 09:00-18:00, Вс: 10:00-17:00
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Бочко Віктор
13 декабря 2025, 22:44
Сьогодні 13.11.2025 ранком подзвонили з номера 044, представився працівником монобанку, продиктував табельний номер, сказавши, що була спроба підвищити кредитний ліміт десь в Черкасах, потрібно створити новий рахунок і перекинути кошти на рахунок райфайзену, що і було зроблено. Тобто ні тобі підтвердження підняття ліміту, ні підтвердження особи, ні підтвердження переказу, нічого, розуміємо, що наша довірливість винна, але не можна так просто видати кредит ще на таку суму як 50 тис. Вкінці «красненько» принизив і обматюкав. Складається враження, що це або колишні працівники банку або діючі замішані, так як йому було відомо номери двох карток, прізвище дружини. Складена заява поліції, на що нам сказали що це марна справа.
Комментарии (12)
Ответ банка

14 декабря 2025, 11:49
Нам щиро шкода, що ви зіткнулися з шахрайством
Часто здається, що банк повинен «побачити», що щось не так. Але насправді якщо шахраї переконують людину самостійно провести дію/операцію, — для системи це виглядає як звичайний підтверджений платіж. Банк не бачить, що відбувається «по той бік екрана» — він бачить лише те, що платіж проведено стандартним способом
Наголошуємо: справжні співробітники банку ніколи не телефонують і не пишуть клієнтам із вимогою надати персональні дані (ПІН-код, пароль зі смс, CVV-код, термін дії картки тощо). Також вони не просять підтверджувати дії у застосунку чи пошті, переказувати кошти на «безпечний рахунок», збільшувати ліміти чи виконувати будь-які інші підозрілі інструкції
Часто здається, що банк повинен «побачити», що щось не так. Але насправді якщо шахраї переконують людину самостійно провести дію/операцію, — для системи це виглядає як звичайний підтверджений платіж. Банк не бачить, що відбувається «по той бік екрана» — він бачить лише те, що платіж проведено стандартним способом
Наголошуємо: справжні співробітники банку ніколи не телефонують і не пишуть клієнтам із вимогою надати персональні дані (ПІН-код, пароль зі смс, CVV-код, термін дії картки тощо). Також вони не просять підтверджувати дії у застосунку чи пошті, переказувати кошти на «безпечний рахунок», збільшувати ліміти чи виконувати будь-які інші підозрілі інструкції