Кидалово з депозитами

petro1 petro1
13 мая 2016, 21:57
без оценки
Перед тим як розміщувати депозит, ознайомтесь з так званим договором, наприклад депозиту «Супердохідний тиждень+»(класичний), тому що слова працівника відділення, керівника відділення та консультція контакт центру, — це або некомпетентність працівників або свідомий обман клієнта, за який працівники банку не несуть жодної відповідальності. В минулому місяці незаконно зняли комісію в сумі 155 гривен, повідомляючи що все правильно, через дві неділі повернули суму, але жодного з працівників не покарали. В цьому місяці працівники відділення попередили, щоб зняв пролонгацію з депозиту, а то втрачу відсотки та бонуси. Я сняв пролонгацію і втратив 700 гривен бонусу і знову виявляється. що за слова та рекомендації працівників банку та контакт центру, несе відповідальність тільки клієнт. В депозитноьму договорі, якій будетет підписувати, вже в додатку внесено зміни, повний абсурд, на першому листі договору умови договору, а в другому вже внесено зміни до першої сторінки. Банк маючи можливість вказати всі умови в депозити, цього не робить, а вносить зміни до умов договору. Читайте умови договорум та дуже цікавтесь в працівників банку про всі можливі складності та інше, про що немає жодного слова в договорі.
Ответ банка
Банк Михайловский
17 мая 2016, 9:47
Доброго дня, шановний petro1!
Дякуємо, що знайшли час та залишили свій відгук.
Банк Михайлівський завжди виконує свої зобов'язання перед клієнтами, виплачуючи вчасно і в повному обсязі відсотки по депозитам, про що свідчать багаточисельні відгуки наших вдячних клієнтів на різних профільних порталах та форумах.
Ми передали суть Вашого відгуку начальнику відділення, в якому Ви обслуговуєтеся. Пані Ірина обов'язково зв'яжеться з Вами для того, щоб детально розібратися з описаною ситуацією та надати якісну консультацію.
З повагою — Банк Михайлівський.

Комментарии (4)

+
0
evgenkh
evgenkh
15 мая 2016, 20:49
Харьков
#
То вам просто не повезло с отделением. Я согласен с тем, что условий чересчур много из-за всех этих бонусов и компенсаций. Но рассказывают всё подробно, ничего утаить не пытаются. Что делать, чтобы не потерять бонус, сколько потеряешь в случае досрочного расторжения — это озвучивается и два, и три раза, если клиенту с первого раза что-то непонятно. Лично я никакого кидалова не почувствовал. Да и подобных отзывов здесь тоже не припоминаю. Сложно, запутанно, но без обмана.
+
0
leon1
leon1
17 мая 2016, 14:00
Вкладчик, Киев
#
Да, есть нюанс с этим видом вклада, бонус предусмотрен только в случае пролонгации на такой же срок. Поэтому в итоге, когда будете забирать вклад, по любому теряете бонус. Было БЫ правильно, если бы банк написал в условиях вклада (на сайте) процентную ставку в случае отказа от прологации (что бы клиент мог прикинуть фактическую процентную ставку по вкладу...). В принципе сотрудники банка должны предупреждать об этом при подписании договора… (но делают это как видно не всегда, а то и совсем наборот… как в вашем случае)
+
0
happyfox
happyfox
17 мая 2016, 18:17
#
Очень подробно все объясняют. Депо выплачивают вовремя и в полном объеме. Вам действительно не повезло с отделением
+
0
kriviyrih
kriviyrih
17 мая 2016, 22:10
Артур, Кривой Рог
#
У меня открыт Супердоходная неделя классический гривна на 2 месяца. Простые условия. Забераю 15 % чистыми, оставляю — 22 %. Вы себя накручиваете.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться