робота консультантів
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- 0
- mashaFesina
- 31 марта 2016, 19:05
- #
Я не відмовляюсь платити кредит,і буду його сплачувати й далі, проблема не в тому, для чого хамити, та погрожувати, а ще ви кажете що перекидкув телефонному режимі здійснити неможливо, то що мене знову обманули сказавши, що гроші будуть перенесені впродовж 3 днів
- +
- 0
- mbank mbank
- 1 апреля 2016, 14:54
- #
Доброго дня, Маріє!
Нам невідомо, хто Вам пообіцяв переказати кошти з картки на картку протягом трьох днів.
Для того, щоб врегулювати ситуацію, рекомендуємо Вам звернутися безпосередньо до відділення Банку.
З повагою — Банк Михайлівський.
Нам невідомо, хто Вам пообіцяв переказати кошти з картки на картку протягом трьох днів.
Для того, щоб врегулювати ситуацію, рекомендуємо Вам звернутися безпосередньо до відділення Банку.
З повагою — Банк Михайлівський.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Банк Михайлівський виконує свої зобов'язання перед клієнтами в строк і має надію на взаємне співробітництво. Банк вчасно та в повному обсязі повертає вклади клієнтам, а також активно кредитує населення.
Дозвольте звернути Вашу увагу, що Ви підписували кредитний договір з Банком та брали на себе певні зобов'язання, в тому числі, здійснювати необхідні погашення в певні строки.
Щодо можливості перенесення помилково сплачених коштів з однієї картки на іншу, то в телефонному режимі здійснити таку операцію неможливо. Для цього потрібно звернутися до відділення Банку та написати заяву, або зробити це самостійно у Інтернет-банкінгу.
Нагадаємо, що при виникненні непорозумінь клієнт завжди може звернутися до Контакт-центру Банку за номером телефону 0800 30 40 40 (дзвінки по Україні не тарифікуються), де оператор якісно надасть консультацію та допоможе вирішити питання з найменшими втратами для клієнта.
З повагою — Банк Михайлівський.