Минфин - Курсы валют Украины

Установить

робота консультантів

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
mashaFesina 31 марта 2016, 17:48
Отделение по адресу: Луцк, Пр-т Воли, 9
Доброго дня! Хоча не такий він і добрий, особливо після дзвінка ваших «консультантів»(такзваних) до моїх батьків.А Ситуація ось яка: два місяці назад я взяла в кредит у вашому банку 5000грн(про що зараз дуже жалію). Цього місяця я внесла платіж вчасно, але нажаль я переплутала картки і замість платіжної картки(брала кредит готівкою) положила потрібну суму на кредитну карту.Зрозуміла я це тільки після дзвінка консультанта з банку, але відразу попросила щоб здійснили перекидку з карти на карту, на що отримала відповідь що це неможливо.Нажаль я не змогла відразу звернутись у відділення банку, Оскільки майже 2 тижні працювала без вихідних.29 березня я також була на роботі коли пролунав дзвінок від мами я не змогла відповісти, оскільки працюю на касі, а коли прийшла додому то мама розповіла, що дзвонили з банку Михайлівський, хамили, погрожували арештом майна, а ще сказали що вона погана мати, тому що її донька ходить по банках і бере кредити а вона про це нічого не знає.А тетер моя вам відповідь: Мені вже 37 років, і я маю право сама вирішувати повідомляти батькам про кредит чи ні,і не вашим консультантам вирішувати яка в мене мама, тим більше погрожувати арештом майна.Я дуже незадоволена роботою ваших консультантів,їхнім хамством та необізнаністю, тому що я дізналась що перекидку можна всетаки зробити.
Банк Михайловский
Ответ банка
31 марта 2016, 18:40
Доброго вечора, Маріє!
Банк Михайлівський виконує свої зобов'язання перед клієнтами в строк і має надію на взаємне співробітництво. Банк вчасно та в повному обсязі повертає вклади клієнтам, а також активно кредитує населення.
Дозвольте звернути Вашу увагу, що Ви підписували кредитний договір з Банком та брали на себе певні зобов'язання, в тому числі, здійснювати необхідні погашення в певні строки.
Щодо можливості перенесення помилково сплачених коштів з однієї картки на іншу, то в телефонному режимі здійснити таку операцію неможливо. Для цього потрібно звернутися до відділення Банку та написати заяву, або зробити це самостійно у Інтернет-банкінгу.
Нагадаємо, що при виникненні непорозумінь клієнт завжди може звернутися до Контакт-центру Банку за номером телефону 0800 30 40 40 (дзвінки по Україні не тарифікуються), де оператор якісно надасть консультацію та допоможе вирішити питання з найменшими втратами для клієнта.
З повагою — Банк Михайлівський.

Комментарии - 2

+
0
mashaFesina
mashaFesina
31 марта 2016, 19:05
#
Я не відмовляюсь платити кредит,і буду його сплачувати й далі, проблема не в тому, для чого хамити, та погрожувати, а ще ви кажете що перекидкув телефонному режимі здійснити неможливо, то що мене знову обманули сказавши, що гроші будуть перенесені впродовж 3 днів
+
0
mbank mbank
mbank mbank
1 апреля 2016, 14:54
#
Доброго дня, Маріє!
Нам невідомо, хто Вам пообіцяв переказати кошти з картки на картку протягом трьох днів.
Для того, щоб врегулювати ситуацію, рекомендуємо Вам звернутися безпосередньо до відділення Банку.
З повагою — Банк Михайлівський.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться