ВЕЖЛИВОЕ ОБСЛУЖИВАНИЕ
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 9
Рада що у відділені, в якому Ви обслуговуєтеся, все так добре.
Але у мене не такі позитивні враження від декількох відділень у Києві:
1) знайомі до остогидлості обличчя працівників дельти-небіжчика, яких масово «підібрав» Михайлівський;
2) прийшла у пусте відділення і 10 хвилин прочекала поки 2 менеджера закінчать свої невідкладні справи, а потім, не дочекавшись, пішла у інше відділення…
3) після того як я стала клієнтом цього банку, мені почали дзвонити з пропозицією фінансових послуг інші установи та якісь сторонні особистості, що вже почало нервувати.
Але у мене не такі позитивні враження від декількох відділень у Києві:
1) знайомі до остогидлості обличчя працівників дельти-небіжчика, яких масово «підібрав» Михайлівський;
2) прийшла у пусте відділення і 10 хвилин прочекала поки 2 менеджера закінчать свої невідкладні справи, а потім, не дочекавшись, пішла у інше відділення…
3) після того як я стала клієнтом цього банку, мені почали дзвонити з пропозицією фінансових послуг інші установи та якісь сторонні особистості, що вже почало нервувати.
- +
- +2
- Макакий Макакиевич
- 21 сентября 2015, 6:48
- #
По пп3 я уже 3й месяц клиент банка, за все время 1 звонок от БМ — спросили получил ли я премиальную карту, которую отправили по почте.
Доброго дня.
Пропонуємо Вам із приводу конкретних питань щодо некорректної роботи відділень звертатись на PR@Mbank.kiev.ua. Ми будемо перевіряти роботу відділень та проводити необхідні заходи.
Дякуємо за співпрацю.
Пропонуємо Вам із приводу конкретних питань щодо некорректної роботи відділень звертатись на PR@Mbank.kiev.ua. Ми будемо перевіряти роботу відділень та проводити необхідні заходи.
Дякуємо за співпрацю.
А сенс звертатися з інформацією, якщо у відділенні співробітники змінюються майже щотижня? Щоб після наданої інформації «перевірили» роботу зовсім іншої команди співробітників і «провели» з ними «необхідні заходи»?
- +
- 0
- Игорь Уманский
- 24 сентября 2015, 23:33
- #
А как знать, может, эта «смена декораций» и есть Результат Вже проведеної Перевірки і Вже Вжитих Необхідних Заходів?.. може, так, а може, і ні… Хочу вірити, що---- Так!
- +
- 0
- Игорь Уманский
- 24 сентября 2015, 1:21
- #
Мені почали дзвонити з пропозицією фінансових послуг інші установи// А их Жаба Давит, эти «Інші Установи», стопудово!
- +
- 0
- Игорь Уманский
- 22 сентября 2015, 19:58
- #
По ходу про отделения. В пятницу 18-го сент, к сожалению, в спешке, было мало времени, произвёл «разведку боем» отделения г. Киев, на Б. Васильковской, 84, «Командирша»-- пани Инна. Впечатления Наилучшие! Встретили «Как Родного»!!! Аура какая-то Домашняя!.. В общем-- куча «Классов»!!!
Есть много плюсов, но и минусы присутствуют. Пока плюсов больше, буду продолжать сотрудничество.
- +
- 0
- Игорь Уманский
- 24 сентября 2015, 1:19
- #
Неизбежно, минусы будут. Все мы человеки грешные-несовершенные. Не ошибается тот, кто ничего не делает!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Спасибо за позитивную обратную связь, мы обязательно передадим информацию в соответствующее подразделение.