Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Невідповідальність перед клієнтами

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Minni2909 6 мая 2015, 17:08
Я є вкладником Імекс банку, кошти з якого маю отримати через банк Михайлівський. Зареєструвалась 28 квітня на видачу на 30,04. За добу прийшла смс, що зустріч перенесено на післясвяткові дні- тобто 06,05. Вчора о 12 год приходить смс, що вашу зустріч знову перенесено на післясвятковий період — вибачте- коли у вас свята закінчуються??? Причому смс мало прийти на протязі доби про новий час- а воно так і не прийшло.
Дзвоню на гарячу лінію — питаю чому так. Кажу, що планувала забрати кошти, подивитись як працює банк і частинукоштів розмістити на депозит. На що мені опереатор каже- що всім, хто лишає на депозит кошти видаються вчасно, одразу.
Вибачте, але як я можу довіряти ТАКОМУ банку, коли ви нових клієнтів просто ігноруєте?? Після такого відношення я 100% не залишу у вас свої кошти, хоча маю отримати досить велику суму. Я хотіла подивитись, як працює банк на вимогу клієнтів- а він НЕ ПРАЦЮЄ взагалі. Банк, якому довірили видачу коштув ФГВ має працювати злагоджено, а у вас, нажаль, такої роботи не помічено. Дуже прикро. Я впевнена, що з таким відношенням ви втратили не одного клієнта.
Банк Михайловский
Ответ банка
6 мая 2015, 17:47
Доброго дня, шановний клієнт.
Дозвольте розібратись в даній ситуації. Просимо надіслати нам свої дані для ідентифікації (ПІП, ІПН, номер телефону) на PR@mbank.kiev.ua.
Ми передамо інформацію компетентним співробітникам.
Дякуємо за звернення та інформування.

Комментарии - 1

+
0
klientvab
klientvab
7 мая 2015, 20:43
#
100% я теж мала вклад в Імексі в Рівному. Записалась на зустріч на 12 травня...І теж прийшла смс про перенесення зустрічі — вже на 20 травня???
Як можна на той час записувати інших людей, а записаних зміщувати...і то не на 1-2-3 дні, а на цілих 8 днів!
Ще й нав*язливо пропонуєте депозити у вашому банку розміщувати… Хто ж поведеться на таке…
Обов*язково завтра проконсультуюсь з відповідними інстанціями чи маєте ви право переносити зустріч, благо смс попередня в телефоні збережена…
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться