Невідповідальність перед клієнтами
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
100% я теж мала вклад в Імексі в Рівному. Записалась на зустріч на 12 травня...І теж прийшла смс про перенесення зустрічі — вже на 20 травня???
Як можна на той час записувати інших людей, а записаних зміщувати...і то не на 1-2-3 дні, а на цілих 8 днів!
Ще й нав*язливо пропонуєте депозити у вашому банку розміщувати… Хто ж поведеться на таке…
Обов*язково завтра проконсультуюсь з відповідними інстанціями чи маєте ви право переносити зустріч, благо смс попередня в телефоні збережена…
Як можна на той час записувати інших людей, а записаних зміщувати...і то не на 1-2-3 дні, а на цілих 8 днів!
Ще й нав*язливо пропонуєте депозити у вашому банку розміщувати… Хто ж поведеться на таке…
Обов*язково завтра проконсультуюсь з відповідними інстанціями чи маєте ви право переносити зустріч, благо смс попередня в телефоні збережена…
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Дзвоню на гарячу лінію — питаю чому так. Кажу, що планувала забрати кошти, подивитись як працює банк і частинукоштів розмістити на депозит. На що мені опереатор каже- що всім, хто лишає на депозит кошти видаються вчасно, одразу.
Вибачте, але як я можу довіряти ТАКОМУ банку, коли ви нових клієнтів просто ігноруєте?? Після такого відношення я 100% не залишу у вас свої кошти, хоча маю отримати досить велику суму. Я хотіла подивитись, як працює банк на вимогу клієнтів- а він НЕ ПРАЦЮЄ взагалі. Банк, якому довірили видачу коштув ФГВ має працювати злагоджено, а у вас, нажаль, такої роботи не помічено. Дуже прикро. Я впевнена, що з таким відношенням ви втратили не одного клієнта.
Дозвольте розібратись в даній ситуації. Просимо надіслати нам свої дані для ідентифікації (ПІП, ІПН, номер телефону) на PR@mbank.kiev.ua.
Ми передамо інформацію компетентним співробітникам.
Дякуємо за звернення та інформування.