Минфин - Курсы валют Украины

Установить

гроші клієнтів

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
без оценки
Hipak 28 марта 2015, 19:12
В січні 2015 року відкрив картку «Ощадний рахунок», поклав гроші, отримав 25% річних. Карткою розраховувався за кордоном.

Після повернення звернувся в банк і переконався що все списано і заборгованості не має.

Майже два місяці не користувався карткою.

Через два місяці банк списує незрозумілі суми з мого рахунку, в банку кажуть ще це якісь курсові різниці, які банк нарахував мені через 2 місяці. По виписка з картки видно що все списано і окремо через 2 місяці суму яку банк списує з рахунку під виглядом якихось курсових різниць. Чітких роз'яснень ніхто надати не може.

Зараз в мене на рахунку "-", у банку кажуть що я маю це погасити, хоча чому виник "-«пояснити не можуть.

На підставі яких документів пройшло списання заднім числом через 2-ва місяці?

Як розраховувалась сума додаткового списання через 2-ва місяці?

Чому мене не повідомили що з мене списують заднім числом?

Відповід на питання надати ніхто не може!!!

Тікайте з цього банку!!! Це банк який краде гроші!!! Сьогодні Ви принесли гроші в банк, а через два місяці виявляється ще винний банку!!!

Сьогодні вам платять % по залишках а потім заднім числом щось перераховують і списують.
Банк Михайловский
Ответ банка
30 марта 2015, 12:30
Шановний клієнт!
Дозвольте перевірити інформацію по Вашому запиту. Просимо надіслати нам на PR@mbank.kiev.ua дані (ПІП, ІПН, номер телефону) для ідентифікації Вас як клієнта Банку Михайлівський, а також додати посилання на відгук.
Для отримання офіційної письмової відповіді з роз'ясненнями по даній ситуації від відповідаьних представників Банку Михайлівський просимо Вас подати письмову заяву у відділенні Банку у Вашому місті.
Дякуємо за Ваше звернення.
Минфин
Ответ администратора
2 апреля 2015, 16:13
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 02.04.2015).
Пользователь не предоставил подтверждение по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться