×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии - 1
Я дзвонив на гарячу лінію! Мені не надали відповідь на моє питання, протягом дня до мене передзвонювали два рази різні співробітники вашого банку! Але на поставленні питання про терміни списання та нарахування комісії, відповідь не надавалась! В кінцевому результаті, мене направляють на відділення писати заяву! Де логіка: якщо відбулося зняття коштів за кордоном та списання їх, то про яке додаткове списання може бути мова, ще й через два місяця! Приведу приклад: знаття 15000 грн., списано 15100 грн., пройшло два місяця: нарахований овердрафт 5200 грн.??? По вашому договору, списання повинно відбуватися на протязі 30 днів!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Просимо Вас звернутись для розгляду даного питання в індивідуальному порядку представниками Банку у відділення для написання письмової заяви.
Ситуацію буде розглянуто відповідальними співробітниками і конструктивна відповідь буде надана.
Дякуємо за Ваше звернення.