Михайловский горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (4)
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (2)
Написать комментарий
Хочу знайти вихід з наступної ситуації.
Після ліквідації ПАТ «Банк Михайлівський» робітник цього банку перезаключив договір для погашення кредитної заборгованості на ПАТ «Платинум Банк». Все офіційно. Кредит був сплачений, отримали довідку про відсутність заборгованості з мокрою печаткою. На днях зателефонували на гарячу лінію ПАТ «БМ» для отримання інформації по іншому кредиту. В результаті повідомили, що у нас все ще неоплачені два кредити. Прояснити дану ситуацію співробітник банку не виявив бажання і не реагував на пояснення, описані вище. На даний час ПАТ «Платинум Банк» знаходиться в стані ліквідації, телефони не відповідають, тож не має змоги отримати від них консультації.
Тому просимо Вашої допомоги. Яке є рішення даного випадку і як чинити далі?
Дякуємо!
Написать комментарий
Написать комментарий
Довідки у телефонному режимі надаються КОЛ-ЦЕНТРОМ Банку за телефоном:
(044) 594-98-25.
Письмові довідки надаються за адресою:
м.Київ, вул. Прорізна, 11 (ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ)
з наступним графіком роботи:
· робочі дні з 09-00 до 18-00, перерва на обід з 13-00 до 14-00;
· субота та неділя – вихідний.
Довідки видаються на підставі звернення клієнта з пред’явленням паспорту або іншого документа, що посвідчує особу та документа, виданого контролюючим органом, що засвідчує реєстрацію особи в Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків.
При використанні засобів поштового зв’язку заяву рекомендованої форми необхідно надсилати з зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційного коду) та номера договору за адресою:
01601, м. Київ, вул. Прорізна, 8
Завантажити форму заяви.
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (2)
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий