×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Хочу знайти вихід з наступної ситуації.
Після ліквідації ПАТ «Банк Михайлівський» робітник цього банку перезаключив договір для погашення кредитної заборгованості на ПАТ «Платинум Банк». Все офіційно. Кредит був сплачений, отримали довідку про відсутність заборгованості з мокрою печаткою. На днях зателефонували на гарячу лінію ПАТ «БМ» для отримання інформації по іншому кредиту. В результаті повідомили, що у нас все ще неоплачені два кредити. Прояснити дану ситуацію співробітник банку не виявив бажання і не реагував на пояснення, описані вище. На даний час ПАТ «Платинум Банк» знаходиться в стані ліквідації, телефони не відповідають, тож не має змоги отримати від них консультації.
Тому просимо Вашої допомоги. Яке є рішення даного випадку і як чинити далі?
Дякуємо!