***банк
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
І тут включається в роботу неадекватна підтримка банку. Замість того, щоб провести ідентифікацію клієнта і ініціалізувати новий тимчасовий пароль, вони блокують клієнта і для відновлення роботи вимагають відвідати відділення банку. НО чомусь цей горе банк не додумався повідкривати свої відділення хотя би по одному в обласних центрах, в центральній і східній Україні. Це що за цирк такий? Щамість того, щоб прислати новий пароль до додатку на зареєстрований фінансовий номер телефону, неадекват з банку вимагають їхати у Львів? А чому не відеоконференція, не Дія, інші способи ідентифікації не використосовуються?
НЕ РЕКОМЕНДУЮ цей горе-банк нікому.