Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

***банк

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
RoYan 27 апреля 2025, 7:46
Після установки Додаток просить ввести пароль до додатку. Логічно. Ідентифікація була встановлена по Face ID. Пароль входа у додаток в такому випадку і не потрібний. Після оновлення, переустановки додатку він НЕ пускає вже, вимагає тільки пароль. А повинен дивитися Face ID. Результат: вхід в додаток не виконаний, пароль не вірний.
І тут включається в роботу неадекватна підтримка банку. Замість того, щоб провести ідентифікацію клієнта і ініціалізувати новий тимчасовий пароль, вони блокують клієнта і для відновлення роботи вимагають відвідати відділення банку. НО чомусь цей горе банк не додумався повідкривати свої відділення хотя би по одному в обласних центрах, в центральній і східній Україні. Це що за цирк такий? Щамість того, щоб прислати новий пароль до додатку на зареєстрований фінансовий номер телефону, неадекват з банку вимагають їхати у Львів? А чому не відеоконференція, не Дія, інші способи ідентифікації не використосовуються?
НЕ РЕКОМЕНДУЮ цей горе-банк нікому.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться