Якість обслуговування погіршилась . Якість працівників стала жахливою.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Користуюсь років 6. Спочатку було добре. Ініціативні дівчата шукали вирішення питань, які, іноді, виникали.( м. Рівне). Набрали молоденьких дівчат і все стало погано. Роки три тому поклав валюту на депозит з можливістю поповнення. Коли забирав депозит, не то що відсотки не отримав, навіть мав би сплатити заборгованість, але мені «піший на зустріч » і заборгованість списали. Результат: що поклав — те і отримав, без відсотків. і на тому — дякую. Днями вирішив поповнити картковий валютний рахунок. Касирка -експерт 20 років сказала, що її купюра не сподобалась, хоч і детекторну апаратну перевірку пройшла. Критеріїв « не подобалась» не надала ( як міняло на ринку). Звернувся в чат підтримки на сайті банку Якась Ірина ( прізвища не назвала) надавала беззмістовні відповіді вигороджуючи некомпетентність працівників банку, а не намагаючись вирішити питання. Мабуть Іринка Якась дає банку добрий прибуток, або щось інше… але сприяє втраті клієнтів((( дуже сумно.
Написать комментарий