Погане обслуговування
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Тримала депозит в цьому банку в Рівненському відділенні досить довгий термін. Коли наступила дата отримання депозиту 27.04.20р., чекала надходження коштів на картковий рахунок в цю дату на початку операційного дня, але кошти не надходили, що викликало потребу подзвонити на гарячу лінію банку, щоб отримати пояснення щодо цього. На гарячій лінії пояснили, що кошти надійдуть мені на картку аж в о 21.00 год. Отримавши кошти о 20.00 я виїхала з одного кінця міста в інший, де знаходиться один єдиний банкомат банку Львів в моєму місті, для того, щоб зняти свої кошти. Вставивши свою карту і почавши вводити свої дані, банкомат почав видавати інформацію про неможливість друку чеку по операціїї зняття готівки по технічним причинам, а потім взагалі завис, а на телефон прийшло смс повідомлення, що в операції відмовлено по причині «неверная операция». З другої спроби було теж саме. Після цього я захожу в інтернет-банкінг, і що я там бачу!!! В розділі «картки» взагалі відсутня інформація про залишки на моїх рахунках, тобто здійснити будь-яку операцію в інтернет-банкінгу зі своїми грошима на картках я не маю можливості, бо я нічого там не бачу. І цю ситуацію я спостерігаю не вперше. В інтернет-банкінгу банку Львів систематично з 21.00 декілька годин відсутня інформація по картках. Як то кажуть все і одразу. В мене запитання до шановного керівництва банку Львів «зі швейцарським власником»: 1) невже не можна в депозитному договорі чітко прописати час надходження коштів на рахунок клієнта, тобто не початок операційного дня банку, як це відбувається в інших українських банках, а майже в кінці доби, адже клієнт, мабуть, щось собі планує на рахунок своїх коштів, які він має отримати?; 2) невже не можна забезпечити нормальну роботу одного єдиного банкомату в м. Рівне в будь-який час доби?; 3) невже не можна нарешті налагодити нормальну роботу інтернет-банкінгу в будь-який час доби, а якщо у вас систематично проводяться якісь регламентні роботи, то, будьте ласкаві, завчасно попереджайте своїх клієнтів!!! Дякую за увагу!!!
Написать комментарий