Негативні враження від користування послугами банку

yurrko yurrko
13 мая 2016, 21:13
1
1. iFobs — це якась кара. Так і не вдалось покористуватись цією чудо-програмою. Як змусити цю фігню запрацювати?!
2. Був випадок, що банкомат не працював 2 дні. До найближчого 1 км.
Так як з iFobs не подружився, то виникли наступні проблеми:
3. Перевести гроші з рахунку ФОП на карту можна лише у відділенні, де відкривали рахунок. Неподобство.
4. Змінити ліміт на видачу готівку можна лише подзвонивши на гарячу лінію. Працівники відділення безсилі.

Шукаю банк з нормальним інтернет банкінгом. В Кредо рахунок закрию і всіх знайомих попереджу.
Ответ банка
Кредобанк
18 мая 2016, 16:26
Доброго дня, для перевірки Вашого звернення прошу залишити контактні дані на електронну адресу pr@kredobank.com.ua.

Комментарии (1)

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
13 мая 2016, 21:46
Qwerty, Ольгино
#
«Шукаю банк з нормальним інтернет банкінгом»

Когда найдёте банк, у которого интернет-банкинг лучше приватовского — обязательно напишите.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться