Вибіркове ставлення до клієнтів
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
До студента ставляться так, ніби вони з власної кишені платять тобі стипендію. Не можна забувати, що не зважаючи на те, з якими сумами вам приходиться працювати ви повинні мати однакове ставлення до клієнтів. Для мене неприємною була наступна ситуація. Я отримувала стипендію, до картки була підключена послуга мобінфо. Зняла останню стипендію, але картка була дійсна і кошти за послугу знімались. Я пішла в банк, чемно оплатила мінусовий баланс картки і попросила відключити послугу і закрити рахунок. Поступивши на 5 курс я знову почала отримувати стипендію в тому ж банку. Виявилося, що послугу не закрили і мені ще зїло гроші, за ті два місяці, під час яких в мене навіть картки не було. Сума невелика, але розходиться в ставленні. Також не зрозуміла ситуація з вашим сайтом, на ньому пише «Запитання до співробітника банку». Для чого робити таку опцію, якщо ніхто не відписує???
Ответ банка
3 августа 2015, 11:30
Підкажіть, будь ласка, чи писали Ви заяву на закриття рахунку — чи лише просили про це усно? І ще, коли Ви залишали запит через форму на сайті? (дата і час)
написать личное сообщение банку
Написать комментарий