Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Затримка переказу з картки

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Геннадий Бортников 2 сентября 2022, 12:42
28 серпня зробив доручення переказу на 5 тис. грн в Приватбанк через сайт Кредобанку. Платіж прийнятий в обробку, але ані ввечорі, ані на наступні 2 дні переказ не виконаний. Служба сервісу повідомила, що трансакція запинена і на на перевірці в департаменті безпеки. Перед цим був двізнок зі Львова 28 серпня, але я відхилив, оскільки не знав абонентаі і перебуваю у відпустці. Виявилось згодом, що це була служба сервісу. Дзвінки з іншої країни не приходили, і лише 2 вересня вдалос дозвонитися. Нічого не пояснили, але пообіцяли розібратися. Згодом прийшло повідомлення, що моє звернення передали у службу сервісу. Тоді питання — куди я дзвонив? Чому така незначна сума викликає у банку підозри? Така проблема виникла уперше. Вимушений був првоести цю операцію через інший рахунок в банку ПУМБ — виконано за 5 хвилин, без дзвінків.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 5 сентября 2022, 10:00
Добрий день!
Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та надамо зворотний зв'язок у приватні повідомлення.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться