Шахраї!!!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Ми проаналізуємо описану ситуацію та обов’язково надамо Вам додаткові роз’яснення.
Разом з тим, наголошуємо, що відповідно до Публічних правил, які розміщені на сайті банку, при здійсненні клієнтом операції в банкоматі, що не належить до мережі банку, сума операції блокується на поточному рахунку клієнта до моменту здійснення розрахунку між банком, де відкрито поточний рахунок і банком, який обслуговує транзакцію (банком-еквайром). Термін представлення платіжною системою таких операцій до оплати становить до 10 календарних днів. Тобто, списання коштів з рахунку відбувається не в той день коли відбулось зняття готівки.
Тому, курс іноземної валюти на момент блокування та на момент списання коштів може відрізнятись.
Відповідно, в залежності від того як змінився курс валюти, з поточного рахунку клієнта списується сума коштів в більшому або меншому розмірі ніж було заблоковано при здійсненні операції.