Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Вимагають сплатити гроші,які я не винен!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Irokezz28 22 февраля 2022, 18:12
Отделение по адресу: Киев, пр-т Степана Бандеры, 21
У жовтні минулого року написав відмову від кредитної картки, бо не користувався нею, але ж отримав борг у 15.61гр. Співробітниця банку довго не могла пояснити, чому я не можу просто перевести ці кошти з іншої картки, а маю платити через якісь реквізити. Після довгого сперечання, я відправив кошти на вказаний рахунок. Мене запевнили, що кошти можуть прийти на рахунок протягом доби. Того ж дня, мені передзвонили і я ще раз приїхав до відділення банку, щоб упевнитися, що все гаразд. Як виявилося за кілька днів, переказ коштів не прийшов і я мав їхати знову вирішувати це питання. Це було 26 жовтня ідо відділення банку я приїхав із семирічним сином. Знову почалось щось незрозуміле. Чомусь я мав завантажити додаток банку, щоб переказати кошти…Врешті решт, я сплатив через банкомат банку борг у 15 гривень і 61 копійку, про що маю підтвердження у вигляді чеків. Але вже 11 листопада мій борг збільшився на 20 гривень… Мені довелося знову їхати у відділення банку і питати, чому так сталося… Почув у відповідь, що так буває, треба зачекати. Вже 11 грудня борг збільшився ще на 20 гривень. Я знову поїхав у відділення банку. Та сама співробітниця, що приймала мою заяву, дзвонила комусь у головну філію, щоб вирішити це питання… На сьогоднішній день, мені постійно телефонують співробітники банку з приводу «боргу», який з’явився не через моє небажання сплатити борг, а через незадовільну роботу персоналу банку. Нікому з друзів не раджу цей банк…
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 23 февраля 2022, 14:03
Добрий день!
Дякуємо за Ваш відгук. Ми вже розбираємось в ситуації та обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок у приватні повідомлення стосовно вирішення питання. Перепрошуємо за незручності.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Кредобанк 💰 / Отзывы о Кредобанке 📝 / Вимагають сплатити гроші,які я не винен!