КРЕДОБАНК ЗНУЩАЄТЬСЯ І ВЗАГАЛІ НЕ МОЖЕ ПОЯСНИТИ НІЧО ПО ОПЕРАЦІЇ, ЯКА ВИНИКЛАЮ. 2022 РІК НА ДВОРІ !
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Сума приходу відобразилась у додатку, але коштів на балансі не збільшилось
Я подав заявку на перегляда ситуації а дальше мені сказали чекати, чекати я звісно не можу так як на ці гроші я розраховував вже і зараз
Працівники банку, абсолютно кожний засвідчував що кошти є на повернені в MasterCard, це сказав їм якись відділ, конкретно який ніхто не може дати відповідь
Отже, телефоную я в MasterCard, і повідомляю їм всю ситуацію, на що вони мені сказали, що безпосередньо банк має напряму з ними зв’язуватись нарахунок транзакції
Телефоную в банк, а мені кажуть «Ми нічого з цим зробити не можемо»
Повідомляю: ВИ ЖАРТУЄТЕ ??? ВІД КОЛИ ТРАНЗАКЦІЮ ОЧІКУЮТЬ 6 днів? МИ У ЯКОМУ РОЦІ ЖИВЕМО???
КОЖЕН ПРАЦІВНИК БАНКУ НЕ МОЖЕ ДАТИ КОНКРЕТИКИ?! ЦЕ ДУЖЕ НИЗЬКО ЗІ СТОРОНИ БАНКУ
ВСЕ ШО ВОНИ МОГЛИ СКАЗАТИ ЦЕ «В MASTERCARD «проблеми з ФІНАСОВИМ ПОКРИТТЯМ
ПРОШУ ВИРІШИТИ ДАНУ ПРОБЛЕМУ І ПОВЕРНУТИ МОЇ ГРОШІ!!!
ЦЕ СМІШНО!!! ЯК БАНК МОЖЕ ТАК ПРАЦЮВАТИ???
Дякуємо за зворотний зв'язок та перепрошуємо за тимчасові незручності. Повідомляємо, що кошти вже доступні для використання.