Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Жахливий банк!!!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
ievnev 29 июня 2021, 16:42
Отделение по адресу: Львов, ул. Зеленая, 17
Є програма Мастеркард більше. Там нараховуються бали за те, коли клієнт витрачає певну суму яка = 1 балу, наприклад, за кожні 50 грн. У мене, за час користування послугами «супер» кредобанку, з яким і так були проблеми, назбиралось доволі велика сума балів, майже 17 тис. Коли закривав ведення ФОПа і карту для виплат, мені ніхто не сказав про те, що бали згорають на протязі 3 років (поступово), і що у мене є місяць часу на використання усіх балів після закриття. Потім почнеться поступове згорання. А мали надати таку інформацію. Усе це, я на днях дізнався в Мастеркард, на їх гарячій лінії, і теж, що лишилось у мене ще приблизно 5 тисяч, бо минуло майже 3 роки. Коли ж я звернувся в кредобанк з запитанням, чи можу я відкрити карту і щоб туди зарахували решту балів, що лишилась — мені сказали, що після закриття рахунку бали блокуються, і це дуже дивно, бо працівник Мастеркарда усе бачив на екрані, лише попросив номер карти.
Словом, до мене надалі телефонують запропонувати взяти кредит під шалений відсоток, під час, коли я мав карту кредобанку були проблеми, і от зараз я лишився без балів.
Користуватись послугами кредобанка — не рекомендую!!!
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 1 июля 2021, 17:06
Доброго дня!
Нам прикро, що Ви зіштовхнулись з неприємною ситуацією в частині отримання накопичених балів за програмою винагород Mastercard більше. Для того, щоб ми могли розібратись у описаній Вами ситуації, просимо надати у приватні повідомлення Ваші контактні дані, а саме ПІБ, ІПН та контактний номер телефону.

Комментарии - 1

+
0
ievnev
ievnev
2 июля 2021, 0:10
#
Добрий день,
Я звертався на гарячу лінію, мені пояснили, що відділ, який займається цими балами, я не пригадую, як він правильно називається, не зможе на нову карту зарахувати бали. Надали інформацію просто одним реченням (працівник кол-центра). Хоча б могли дати якусь ширшу відповідь, чому, яка складність цієї операції, просто, бали блокуються при закритті рахуну! Але це вже не важливо. Тож питання, для чого вам потрібні мої дані, якщо відділ банку вже передав через оператора, що нічого не поверне?

П.С. якщо ви даєте гарантію, що це прикра помилка, і вернути бали таки вийде — я надам дані.

П.П.С. З першого липня списалась ще частина балів, мені про це казав оператор кол-центру, яку мені, звісно, ніхто не поверне, бо вона згорає в самій системі Мастеркард. І це ще більше дратує, бо якщо б банк пішов на зустріч, я б до першого числа встиг все зробити.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться