Переказ на картку іншого банку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
Будь ласка надайте інструкцію-пояснення як перевірити правільність процессінгу грошей. Чому виписка по картці показуе розхід (в мому випадку подвійний з різним часом проводки), а виписка по рахунку до якого прив’язана карточка показуе лише одну суму. Що є правильнішим ??? Як таке можливо у Фінансовій установі ??? Я розумію що гроші тимчасово блокуються, але що заважае показати 2 колонки час проводки та час фіксаціі операціі. Оператори пропонують шукати самому, або звертатися у відділення. Де можно побачити повну, розгорнуту виписку.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Кредобанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.61 | 44.14 |
PLN | 10.01 | 10.29 |
USD | 41.31 | 41.79 |
Все курсы банка |
Зробили можливість покупки валюти онлайн, але зробити можливість зарезервувати готівку у касі можна лише по телефону.
Інший приклад перерахування грошей на картку іншого банку у полі де має бути повідомлення від відправника, пишуть 'Переказ на карту іншого банку' — відправник не може себе ідентифікувати, тому отримувач не радить відправляти через Кредобанк.
Виписка — проплати та деякі поповненя на карту побачити можна, але повернення або щось особливе це ЖАХ оператори не знають як, та де дивитися. Самому не знайти.
Ми цінуємо Ваші зауваження щодо покращення умов обслуговування в нашому Банку.
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про нас, перепрошуємо за спричинені незручності.
Ваш відгук прийнятий до уваги та переданий для аналізу профільним структурним підрозділам банку.
Надіємось на подальшу плідну та приємну співпрацю.