Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Некомпетентна подача функції «Зберігай курс»

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Dima Koshevets 5 марта 2021, 17:20
Отделение по адресу: Винница, пр-т Коцюбинского, 58
Обслуговувався в цьому банку як ФОП і фізична особа. На валютному рахунку ФОП в мене була деяка сума в доларах. Так як наше прекрасне законодавство не дає можливості зняти валюту напряму, а лише з конвертацією в гривню, я не спішив їх знімати, аж поки не отримав 4.02.2021 повідомлення від банку про нову послугу «Зберігай курс».

Текст повідомлення «Дуууже зручно, якщо отримуєте надходження у валюті. Послуга «Зберігай курс» — це автоматичне зарахування валюти з вашого рахунку ФОП на ваш приватний рахунок.

Як це працює: спочатку маленьке звірятко конвертує валюту з рахунку ФОП у гривню за курсом продажу. Пізніше гривню конвертує назад у валюту за цим же курсом, але вже на ваш приватний рахунок. Тобто без подвійної конвертації і комісії. Все просто. І не потрібно бігати по обмінниках.

Замовляйте послугу у найближчому відділені Кредобанку."

«Нарешті» — подумав я — «можна зняти долари, не втрачаючи на подвійній конвертації» і пішов у відділення.
Спочатку мене не зрозуміли правильно і думали що я хочу зняти долари за старою схемою (долар — гривня -долар), відкрили мені валютний рахунок фізособи і сказали, що це можна зробити через їхній додаток. Але я зателефонував на гарячу лінію і мені там повідомили, що потрібно підписати угоду, щоб ця послуга спрацювала і я отримав долари без втрат на подвійній конвертації.
І знову я прийшов у відділення, попросив оформити цю угоду. Так як працівники банку вперше надавали таку послугу, вони консультувались з колегами по телефону (це все тривало години півтори), і виявилось, що комісія все ж таки буде (39 + 39 грн за обслуговування рахунку ФОП, плюс близько 1000 грн за обмін валюти), але це вийде дешевше за рахунок єдиного курсу обміну валюти. Окей, поповнив рахунок ФОП і фізособи гривнею на необхідні суми, але на цьому етапі виявилось, що мій тарифний план не сумісний з послугою «Зберігай курс». Ну добре, домовляємось, що я підписую заяву на зміну тарифного плану (добре хоч за це грошей не беруть) і як тільки він зміниться, вони підготують пакет документів на підпис для активації даної послуги.
На наступний день мені телефонує працівник банку і питає, чи не здійснював я обмін валюти (а я не здійснював, просто чекав поки активується необхідна мені послуга). Заходжу я в додаток і бачу, що валюта конвертувалась в гривню. Спочатку подумав що послуга вже наполовину активована, і скоро я отримаю валюту на рахунок фізособи. Але пізніше мені знов зателефонував співробітник банку і повідомив, що через «технічний збій» послуга спрацювала неправильно, мої долари просто конвертувались в гривню і все що мені залишаться — це перевести собі їх на рахунок фізособи і купити долари по комерційному курсу, так як відмінити операцію вже неможливо. Занавєс.
Виникає багато питань:
1. На якій підставі банк чіпав мої гроші без підписаної угоди?
2. Хто буде компенсувати втрати на комісіях

Я вимагаю в АТ «Кредобанк» вирішити цю проблему за власний кошт, так як ця помилка сталась по їхній вині і надати мені дану послугу так, як це описано в рекламному повідомленні. Дресируйте краще своїх «маленьких звіряток», які займаються конвертаціями, інакше мені доведеться звернутися до суду.
Кредобанк
Ответ банка
10 марта 2021, 10:47
Доброго дня!
Дякуємо Вам за відгук та перепрошуємо за спричинені незручності. Для того, щоб ми могли детально проаналізувати ситуацію, яка склалась та прийняти міри задля її виправлення, просимо надіслати нам у приватні дату проведення транзакції, про яку йдеться у зверненні та Ваш ІПН.

Комментарии - 2

+
0
Dima Koshevets
Dima Koshevets
10 марта 2021, 15:50
#
Проблему з банком вирішили, претензій наразі не маю. Менеджер Тетяна та керівник відділення Вікторія оперативно взяли моє питання під контроль і допомогли у вирішенні проблеми, за що їм окреме дякую.
А ось департаменту, що розробляв функцію «Зберігай курс» потрібно якісніше тестувати такі речі перед тим, як пропонувати їх клієнтам банку, оскільки в повідомленні дана послуга виглядає простою, але по факту співробітнику вашого банку не надали вичерпної інформації як її надавати і це створило певні незручності та затримки.
Ще раз дякую працівникам відділення (пр-т Коцюбинського, 58), вони проявили себе з кращої сторони і зробили все можливе.
+
0
Kredobank
Ответ банка
Kredobank
29 марта 2021, 14:01
#
Відповіли Вам у приватні повідомлення.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Кредобанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.61 44.14
PLN 10.01 10.29
USD 41.31 41.79
Все курсы банка

Курс валют в Кредобанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.61 44.14
PLN 10.01 10.29
USD 41.31 41.79
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Кредобанк 💰 / Отзывы о Кредобанке 📝 / Некомпетентна подача функції «Зберігай курс»