Кредобанк краде гроші
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- +6
- GalinaFomichova
- 5 октября 2020, 9:45
- #
Сьогодні 5 жовтня, пройшло більше місяця від створення моєї заявки (02.09.2020) на повернення моїх коштів, термін в 30 днів вийшов. Телефоную за номером колл-центру, відповідь: «Ваша заявка, ще не розглянута, приносимо вибачення і нічим не можу допомогти.» ??? Просто немає слів.
Питання не вирішено. Дуже зручно і прибутково брати чужі гроші.
Питання не вирішено. Дуже зручно і прибутково брати чужі гроші.
Відгук від Галини на 100% відповідає дійсності. Сам є клієнтом цього банку більше 2 років. Протягом цього періоду неодноразово виникали помилкові списання коштів за місячне обслуговування, які потім повертались. На гарячій лінії сидять хамовиті папуги, які не компетентні і лише повторюють, чи таке враження що начитують одні й ті самі шаблони. Під час останнього звернення (11 жовтня 2020 року) щодо недостачі коштів у розмірі 1870 грн, єдина на що спромоглася папуга, це:
1. Повідомити про можливу різницу у курсі валют, як одну з причин недостачі. На питання «Як клієнт може про здогадатися і чому це не відображено у виписці» - відповідь «Не можу пояснити»;
2. Порадити не користуватися послугами банку, якщо не влаштовують умови. Ну і добре, так і зробимо.
3. Ну і що взагалі шокувало, це відповідь на питання «Ви ж є представником підприємства, із яким у мене підписаний договір про обслуговування рахунку фізособи». Тут папуга відповіла: «Ні, ми не є представником підприємства».
Ну що ж, будемо з'ясовувати причину недостачі в судовому порядку. І Вам, пані Галина, рекомендую вдатися до такої ж практики.
1. Повідомити про можливу різницу у курсі валют, як одну з причин недостачі. На питання «Як клієнт може про здогадатися і чому це не відображено у виписці» - відповідь «Не можу пояснити»;
2. Порадити не користуватися послугами банку, якщо не влаштовують умови. Ну і добре, так і зробимо.
3. Ну і що взагалі шокувало, це відповідь на питання «Ви ж є представником підприємства, із яким у мене підписаний договір про обслуговування рахунку фізособи». Тут папуга відповіла: «Ні, ми не є представником підприємства».
Ну що ж, будемо з'ясовувати причину недостачі в судовому порядку. І Вам, пані Галина, рекомендую вдатися до такої ж практики.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Кредобанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.61 | 44.14 |
PLN | 10.01 | 10.29 |
USD | 41.31 | 41.79 |
Все курсы банка |
30.08. Оплатила Візовий збір через онлайн проплату. Протягом наступного робочого дня мав надійти PTN-код з посиланням на квитанцію, не надійшов. Почекала ще день і почала дзвонити на їхню гарячу лінію. Дівчина сказала що все вияснить і перетелефонує (зворотнього зв'язку не було). Почала дзвонити щодня, розповідаючи щоразу свою ситуацію, на що отримувала обнадійливу відповідь що ось ось все вирішиться. Але нічого не вирішувалось, час минав, і запис на студентську візу все відстрочувався, а початок навчання вже скоро.
Вирішили оплатити вдруге так як терміни піджимають. 08.09 зробили другу оплату і благо вона пройшла успішно і запис до візового центру отримали на два тижні пізніше очікуваного від першої проплати.
Працівники гарячої лінії взагалі не компетентні, відповідають стандартно, як папуги і нічого не можуть зробити, окрім того що сформувати заявку і сказати, що перетелефонують (а насправді цього не роблять).
Сьогодні 22 вересня, гроші мені так і не повернули, мотивуючи це тим, що в них термін розгляду заявки 30 днів. Це досить зручно користуватися місяць чужими грошима, а я така не одна.
Питання не вирішено.