Жахливе обслуговування
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
- +
- 0
- Tanya230187
- 9 июня 2020, 23:37
- #
Сьогодні відвідав відділення Кредобанку,директор якого відповів,що не компетентний в цих питання і відправив до спеціаліста який теж проморозився відповівши що 9 міліонів ми ставимо по повній бо не знали,за що шраф. Шановні у вас в постанові написано,шраф за порушення дорожнього руху. Виконавець направив вже два листи до вас. Розблокуйте соціальний рахунок,який ви не мали права по-перше арештовувати. По друге шраф знятий ще 28 травня. Майте совісті там соціальні кошти. Ви порушуєте закон. Проблему не вирішили,це просто якийсь жах.
- +
- 0
- Tanya230187
- 10 июня 2020, 14:36
- #
Так і буду робити. На сьогоднішній день питання не вирішили. Рахунок з моїми коштами далі заблокований і висить -9999000. На,що вони відповідають,що це технічна помилка.буду писати офіційне звернення в НБУ,в суд,а також на телебачення. Думаю цікаво їм буде показати в новинах як під час карантину кредо банк дурить своїх клієнтів.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Користувач надав документи за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом даного банку.