Незадовільна робота з картковими продуктами
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Кредобанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.61 | 44.14 |
PLN | 10.01 | 10.29 |
USD | 41.31 | 41.79 |
Все курсы банка |
04.07.2018 17:48 кошти повернулись на рахунок і перестала працювати картка. Сьогодні 05.07.2018 я звернувся у відділення і виявилось, що картка заблокована і банк випустить нову через 7 робочих днів, також мені повідомили у відділенні, що якийсь таємничий працівник з бекофісу стверджує, що я 04.07.2018 розраховувся через технологію Pay Pass. Так от в мене виникло кілька питань:
1. Чому у відділені банку не можуть перевірити чи випущений цим же банком картковий продукт знаходиться в робочому стані?
2. Хто прийняв рішення блокувати мою картку без мого відома і мого звернення?
3. Хто понесе відповідальність за витрачений мій час та мої гроші?
4. Як я можу зв'язатись з ось тим таємничим чолокіком, який стверджує, що я 04.07 розраховувався за допомогою технології payPass?
5. Чи можу я поки очікую новий картковий продукт через гарячу лінію банку викликати собі uber?
6. Чи понесе хоча б хтось відповідальність за свою діяльність?
7. Kredobank чи почнете Ви нарешті працювати так як це має бути?
З повагою,
Тарас
Користувач надав документи за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом даного банка