Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Дуже проблемний банк

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
без оценки
Firemind 3 сентября 2017, 15:47
Буквально з перших днів знайомства з банком почались проблеми:

1. Не працює послуга SMS-інформування про операції з рахунком. Заяву на сайті залишив, реакції — нуль.

2. Виконав переказ з картки на картку через KredoDirect. Операцію було відхилено без повідомлення причини. Співробітник банку не зміг пояснити ситуацію

3. При розмові з оператором, виявилось, що кодове слово, вказане мною в договорі не співпадає з тим, що співробітники банку бачать у себе в базі. На питання: «як так сталось?» мені дівчинка так спокійно відповіла: «так це через те, що оператор Вам в договорі вказала одне слово, а в базу даних — інше». Мабуть, це для банку в порядку речей. Тепер я не можу ні отримати інформації, ні виконати частину операцій, бо не знаю свого кодового слова.

Мені пропонують витратити витратити свій час і гроші, поїхати в відділення, щоб розібратись з цим кодовим словом. Я взагалі не розумію, чому я повинен їхати в відділення, якщо очевидно, що це внутрішня помилка банку? Хто мені компенсує час і гроші? У банку є копія мого договору. Нехай візьмуть з неї кодове слово і виправлять у себе в базі. В чому проблема?

Я вже мовчу про те, що список банкоматів неактуальний. В тих банкоматах, що ще працюють, немає грошей

Нікому не рекомендую зв'язуватись з цим банком. Пошукайте альтернативи
Кредобанк
Ответ банка
4 сентября 2017, 10:04
Доброго дня! Приносимо вибачення за незручності, які виникли під час співпраці з «Кредобанком». Для проведення розслідування та вирішення проблем, а також покарання винних у даній ситуації повідомте будь ласка у приватні повідомлення Ваші ПІБ та контактний номер телефону.
Минфин
Ответ администратора
4 сентября 2017, 11:05
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 04.09.2017).
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.

Комментарии - 2

+
0
Ferrari  Александровск
Ferrari Александровск
4 сентября 2017, 0:31
#
Спасибо за инфо.
+
0
Kredobank
Ответ банка
Kredobank
22 сентября 2017, 11:04
#
Перевірку проведено, відповідь надано в особистих повідомленнях.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Кредобанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.91 44.38
PLN 10.26 10.59
USD 41.81 42.29
Все курсы банка

Курс валют в Кредобанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.91 44.38
PLN 10.26 10.59
USD 41.81 42.29
Все курсы банка