Жахливе обслуговування, жахливий банк!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Вже другий тиждень намагаюсь зняти в банку кошти і закрити рахунок. В контакт-центрі перенаправляють з одного номеру на другий і ніхто не може дати компетентну консультацію, причому щоб додзвонитися на кожний номер потрібно витратити хвилин 15, так як або ніхто не піднімає слухавку або просять почекати 5 хвилин. клієнт-банк просто жахливий, розібратися з ним самостійно просто нереально, і знову ж таки, у відділені з милою посмішкою кажуть, що розібратися з ним допоможуть на гарячій лінії. виходить замкнене коло. нещодавно з рахунку взагалі пропали 20 грн, коли подзвонила в контакт-центр ніхто так я і не зміг пояснити нормально куди саме. закрити рахунок коштує 100 грн, відновити карту- 200, якщо хочете це зробити за тиждень, у більшості банків ці процедури безкоштовні. цікава ситуація зі зняттям доларів з валютного рахунку: у відділені на верхньогму валу сказали, що для цієї процедури потрібно зробити валютну карту ( коштує 50 грн і чекати десь тиждень), у головному відділені сказали що це можна зробити через чекову книжку(коштує 100 грн), а на кол центрі сказали що це робиться через платіжне доручення. просто без коментарів. тому якщо Вам не вистачає геморою і у Вас супербагато вільного часу — відкривайте тут рахунки чи беріть кредити, хоча мені навіть важко уявити які махінації відбуваються при цій процедурі, але особисто мені досить. як тільки нарешті закрию тут рахунок (чудом, надіюсь!!) навіть банкомати цього банка буду обходити за 50 метрів. по оцінці в 10 балів тут обслуговування -100(
Ответ банка
19 октября 2016, 11:26
Доброго дня! З метою проведення розлідування прохання повідомити деталі на pr@kredobank.com.ua
написать личное сообщение банку
Написать комментарий