Дуже сумний банк

Lux19 Remix Lux19 Remix
6 октября 2016, 14:25
без оценки
Банк отримав мої данні і гроші за оформлення карти «Złotówka».По факту фізично карти на відділенні не виявилось(хоча про відсутність карт на відділенні представник банку мене не попередив).Потрібно було зачекати день два.
Пройшов місяць-карти як не було, так і нема.Карта як би вжі і не потрібна і кліентом цього так названного «европейського» банку я бути не хочу.
Коли в черговий раз відвідав відділення-СТОРОЖ буквально вигнав мене з установи.
І ось питання-чи не шахрайство це виманювати у кліентів по 50 гривень за послугу яку банк не надав?
Також здивувала служба «охорони» банку.Сидить дідусь-пенсіонер.Якого самого потрібно оїхроняти від хвороб і заікання.Який просто через поважний вік важко рухаеться.Що він в цьому банку може охороняти? Від яких«грабіжників» він може уберегти цей банк з РАДЯНСЬКИМ сервісом?
Ответ банка
Кредобанк
6 октября 2016, 14:54
Доброго дня! Прохання повідомити деталі на pr@kredobank.com.ua

Комментарии (1)

+
0
Lux19 Remix
Lux19 Remix
6 октября 2016, 15:23
#
Деталей не буде.Вчора я звернувся на гарячу лінію вашого«банку» 0800508860 приблизно о 14-й годині.Телефонував з власного моб номера.зворотній зв'язок відсутній.Мені не шкода 50 гривень.Доплатіть їх сотрожу в вашого« банку».І дякую за« приємні» враження.Майно тратити час в мене нема бажання
(маю надію, що на ксерокопії моїх документів не будуть оформлені ніякі позички)Хоча -враховуючи мій досвід «співпраці» з вашим баком-все може бути

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться