Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отделение Кредобанка: Киев, пр-т Степана Бандеры, 21

Адрес:
Киев, пр-т Степана Бандеры, 21
Телефон:
0 800 500-850
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-17:00), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:

Поделитесь впечатлениями об этом отделении

Чтобы написать отзыв, нужно зарегистрироваться . Регистрация занимает около 30 секунд.
1 не засчитана
17 мая 2022, 12:08
Передісторія: на початку війни Кредобанк на своєму сайті оголосив про кредитні канікули за основною сумою кредиту, але попередив, що відсотки нараховуватимуться у повному обсязі, але без штрафних санкцій за несплату до 01.06.22. Жодних додаткових дій з боку клієнта не потрібно. У результаті за період березень-травень у повному обсязі нараховані за графіком основні суми за кредитом і відсотки, але дійсно без штрафних санкцій. На питання в чаті, чим відрізняються кредитні канікули по основній сумі кредиту та нарахуванням процентів за ним (які нараховуються однаково згідно графіку), консультант відповів копіпастом того ж тексту з сайту і заявив, що всі питання, які цікавлять, я можу задати у відділенні особисто або запросити онлайн відеосеанс з консультантом, так як у зверненні через чат вони не можуть мене ідентифікувати.
Перша думка щодо онлайн консультації була — молодці, подумали про клієнтів, які були змушені виїхати з країни та об'єктивно не можуть відвідати відділення банку. Але після візиту на сторінку та ознайомлення з умовами захоплення закінчилось.
По-перше, у списку країн, з яких можна замовити сеанс, є США, Великобританія та Канада, але немає Словаччини, Румунії, Франції, Іспанії, Австрії та інших європейських країн, до яких виїхало багато українців після початку війни.
По-друге, за умовами, які озвучує банк, після реєстрації вони надсилають e-mail та sms із посиланням і клієнт має 3 хвилини, щоб підключитися, інакше він іде в кінець черги.
У результаті я залишила запит зі своїм українським номером та вказала слот часу для зв’язку. Запит було надіслано 5 травня.
Після кількох днів очікування та відсутності зв’язку від банку, я спробувала надіслати новий запит, але вже без зазначення певного часу (з першим вільним консультантом). Запит був відхилений як повторний.
Я почекала ще тиждень і 16 травня написала в чат на сайті банку питання — коли чекати на зв’язок. У мене запитали, коли буде зручно, після чого надійшов лист із посиланням на зустріч із консультантом (о 15.09) та смс (о 15.10), о 15.11 я перейшла за посиланням — зустріч вже закінчилася, про що я відразу ж написала банку. Різниця між часом отримання листа від банку та часом моєї відповіді — якраз 3 хвилини, тобто швидше за все консультант завершив зустріч до того, як прийшла інформація на пошту та смс. Повторні запити знову були відхилені.
Звернення до чату та пошти завершилося текстом про те, що інформація про помилку передана в ІТ банку та запитом моїх контактних даних для організації консультації.
У результаті 17 травня мені надійшло 2 листи та смс про те, що мене відправили в кінець черги, а через одну хвилину про те, що банк не зафіксував мого з'єднання з консультантом, тому мій запит на консультацію було видалено і мені запропонували заповнити форму заново.
У результаті питання до банку залишилися без відповіді:
в чому полягають кредитні канікули за основною сумою кредиту, якщо по суті тіло кредиту нараховується так само, як і відсотки (немає лише штрафних санкцій, до 01.06)?
як зв’язатися з вашим онлайн консультантом, якщо всі мої звернення і спроби зв’язатися з консультантом (більше 10 різними каналами) завершилися видаленням запиту?
Якщо вам потрібна допомога в організації процесу роботи з клієнтами, я можу запропонувати свою консультацію на волонтерських засадах (бізнес-аналітик та керівник проектів з досвідом роботи в банках з різних напрямків, включаючи роботу з клієнтами), тому що те, з чим я зіткнулася — це відсутність або нормального процесу, або відсутність сервісу як такого.
Написать комментарий
Ответ банка
Кредобанк
Kredobank
19 мая 2022, 18:10
Добрий день!
Щоб ми могли проаналізувати ситуацію, просимо у приватні повідомлення вказати Ваші дані, за якими реєструвались на відеоконсультацію.
3
22 февраля 2022, 18:12
У жовтні минулого року написав відмову від кредитної картки, бо не користувався нею, але ж отримав борг у 15.61гр. Співробітниця банку довго не могла пояснити, чому я не можу просто перевести ці кошти з іншої картки, а маю платити через якісь реквізити. Після довгого сперечання, я відправив кошти на вказаний рахунок. Мене запевнили, що кошти можуть прийти на рахунок протягом доби. Того ж дня, мені передзвонили і я ще раз приїхав до відділення банку, щоб упевнитися, що все гаразд. Як виявилося за кілька днів, переказ коштів не прийшов і я мав їхати знову вирішувати це питання. Це було 26 жовтня ідо відділення банку я приїхав із семирічним сином. Знову почалось щось незрозуміле. Чомусь я мав завантажити додаток банку, щоб переказати кошти…Врешті решт, я сплатив через банкомат банку борг у 15 гривень і 61 копійку, про що маю підтвердження у вигляді чеків. Але вже 11 листопада мій борг збільшився на 20 гривень… Мені довелося знову їхати у відділення банку і питати, чому так сталося… Почув у відповідь, що так буває, треба зачекати. Вже 11 грудня борг збільшився ще на 20 гривень. Я знову поїхав у відділення банку. Та сама співробітниця, що приймала мою заяву, дзвонила комусь у головну філію, щоб вирішити це питання… На сьогоднішній день, мені постійно телефонують співробітники банку з приводу «боргу», який з’явився не через моє небажання сплатити борг, а через незадовільну роботу персоналу банку. Нікому з друзів не раджу цей банк…
Написать комментарий
Ответ банка
Кредобанк
Kredobank
23 февраля 2022, 14:03
Добрий день!
Дякуємо за Ваш відгук. Ми вже розбираємось в ситуації та обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок у приватні повідомлення стосовно вирішення питання. Перепрошуємо за незручності.
3
8 октября 2021, 10:31
Уже как месяц, подала через интернет заявку на Вип карту, карту выдали через дней 6, но при этом договор со мной не заключили. Когда в приложении я не смогла увидеть счёт, после 10 звонков в банк, мне сказали приезжайте подпишем договор. Но этим всё не закончилось уже месяц банк не может дать ответ почему мой счёт просто зарезервированный, а не активный. Я уже оформила в другом банке карту ВИП и в течении 5 дней всё работает.
Вот и отношение кредобанка к клиенту, интересно сколько пройдет месяцев пока они активируют мою карту!
Написать комментарий
Ответ банка
Кредобанк
Kredobank
8 октября 2021, 11:05
Добрий день! Дякуємо, що звернули нашу увагу на цю ситуацію. Ми обов'язково проаналізуємо її та проінформуємо Вас про результати розгляду.
2
14 июля 2021, 16:21
Відкрив картковий (некредитний) рахунок. Через тиждень-два змінив тарифний пакет, але рахунком взагалі не користувався. Хоча обидва пакети описувались як пакети з безкоштовним обслуговуванням, через деякий час отримав смс-сюрприз про невідомо як виниклу заборгованість.

У розмові по телефону, зазначему в смс, банк практично нічого не повідомив і відфутболив на гарячу лінію. На гарячій ліній оператор сказала, що борг виник через неактивність рахунку і дозволила собі вказати, що клієнт мусить знайомитись з умовами договору. Так ніби це не обов*язок працівників відділення повідомляти клієнтам про істотні умови. Але більше того, не варто так казати коли це не правда. Я справді прочитав ту дрібношривтову муть банківських умов, і знаю, що жодних введень рахунку у мінус за неактивність у моєму договрі немає.

В результаті, виришів закрити рахунок щоб не мати подібних сюрпризів у майбутному. Правда, дистанційно вони його вам не закривають, і прибувши у відделення (Київ, вул Бандери 21), вам доведеться прочекати добру годину, поки Кредо банк осилить о-наскільки складну операцію із закриття рахунку. У процесі чекання в них на пів години зламається електронна система даних, касир на ваше «добрий день» відріже «йопєрний театр» (напевно, через потребу шукати дрібну решту).

Загалом, до клієнтів у відділенні відносяться якось байдуже. Не вороже, а байдуже. Не працює система? Нічого, посидимо мовчки, почекаємо. Хай клієнти самі у нас випитують причину затримки. Вийде керівник відділення, і без негативу, але з абсолютнотю незацікавленістю скаже: «Система, вона як машина, може запрацювати, а може і ні».

Коли ви нарешті завершите ваші особисті формальності, то покидаючи відділення побачите клієнтку, якій при відкритті депозиту обіцяли знаття коштів без комісії, а сьогодні вже забули про обіцянку і хочуть взяти комісію розміром 1,5 тисячі. Повний ахтунг.

Згодом, із платіжної квитанції ви побачите, що ваш борг насправді мав відношення не до неактивного рахунку, а до 2 тижнів обслуговування 3 роки тому за іншим тарифним планом, який мав бути безкоштовним, але чомусь виявився платним. В будь-якому разі, враховуючи побачений хаос і також те, що реальну причину боргу мені жоден з працівників банку не сказав, повертатися в Кредобанк я не збираюсь.

Із позитивного, за відсутності навантаження, у відділеннях банку людей приймають всі працівники, навіть із секції «для юридичних осіб». Також швидко відповідають на гарячій лінії, хоча, яка з того користь коли там дається невірна інформація? Плюс, продовжують роботу кас, якщо консультант прийняв вас вчасно, але з вини банку не встиг обслужити до завершення номільного часу закриття каси.

Але попри ці гарні сторони, загальне враження, звичайно, негативне. Не рекомендую.
Написать комментарий
Ответ банка
Кредобанк
Kredobank
15 июля 2021, 15:51
Доброго дня!
Нам прикро, що у Вас склалось негативне враження про роботу певних підрозділів банку. Для того, щоб ми могли детально проаналізувати ситуацію та вжити заходів задля недопущення подібних ситуацій у майбутньому, просимо в приватні повідомлення повідомити нам свої ПІБ, ІПН та номер телефону з якого Ви звертались на інформаційну лінію банку. Про результат перевірки ми повідомимо Вас у приватних повідомленнях.
без оценки
12 октября 2017, 18:30
Сегодня в 14,15 пришла в отделение банка получить информацию по интересующему вопросу. Сотрудники не смогли проконсультировать: «Это только Саша может ответить, но Саша сейчас на встрече».Позвонили специалисту, Саша пообещал быть через 40 минут. В результате дождалась в 15,40. Саша пришел, пригласил сесть, загрузил компьютер и ни о чем не говоря и ничего не спрашивая, удалился куда-то с посетителем, ожидавшим его в зале. Я обратилась к охраннику, мол, долго еще мне ждать-то? «Ну вы же видели — к нему пришел человек» Они с человеком пошли не то пожарную безопасность проверять, не то еще что-то. А клиентам нужно- клиенты подождут. Я еще выждала, спросила где его можно увидеть (Сашу), меня направили к кассам. Невозмутимый Саша был занят делом с «человеком», кассирша, вступаясь за него, принялась на меня кричать, в общем, пришлось в 15,55 встать и уйти, так ничего и не услышав по своему вопросу.
Цыганков Александр Игоревич, неужели вас нигде не учили элементарной вежливости с клиентами? Можно же было сказать: извините, у нас запланировано такое-то мероприятие, придется еще минут 10-15 подождать, пока я освобожусь? Я бы не сидела, ожидая неизвестно чего и не потратила бы впустую столько времени с таким неприятным осадком. Цените не только свое время, но и время Ваших клиентов пожалуйста.
Написать комментарий
Ответ банка
Кредобанк
13 октября 2017, 11:56
Уважаемая Елена, приносим извинения за сложившуюся ситуацию. К сожалению, описанная Вами ситуация была вызвана форс-мажорной ситуацией, которую Александр должен был решить в первую очередь. По нашей информации, Александр связался с Вами, извинился и предоставил всю необходимую Вам информацию — подтвердите, пожалуйста, качественно ли Вам была предоставлена консультация.
1
20 июля 2017, 12:11
В который раз посещаю данный банк (Кредо Банк) на Петровке. Все время одно и тоже. Постоянные очередя… Могут сидет два операциониста, но при этом работать только один… и тот постоянно отвечает на телефонные звонки… Простите, но это не сервис, подобный сервис был при СССР.
Мне непонятно почему. То ли персонала не хватает, то ли те что есть не соответствуют квалификации… то ли просто такое отношение к клиенту.
Написать комментарий
1
26 августа 2016, 12:12
Це жахливо! Відкрили рахунок в банку, і одразу понеслась…
В сервіс додзвонитися неможливо. Їх програма, я не знаю, хто її придумав, і для кого — вона не логічна, складна для використання, самому розібратися просто не можливо. Скоріше всього сидів програміст, якому років за 40, придумали невеликою командою програму, і сидів думав, що самий розумний він. Нічого розумного в складному НЕМАЄ!!! Коли зіштовхуєшся з якимсь легким питанням (наприклад: чи провівся продаж валюти — треба перетелофонувати 5 разів у різні відділи, щоб тобі надали інформацію, ніхто нічого не знає!!!). А зв'язок… Якщо ви нарешті додзвонилися у сервіс, вас там чекає сюрприз: куча нервів дл того, щоб прислухатись, що тобі кажуть на іншому кінці дроту!!!
Резюмую: так, ми вибирали банк, який самий надійсний. Але ЛЮДИ!!! думайте про сервіс!!! ну не хочеться у вас обслуговуватись!!!
Написать комментарий
Ответ банка
Кредобанк
26 августа 2016, 17:37
Доброго дня, перш за все вибачте за незручності, які у Вас виникли. Щоб ми змогли розібратися в ситуації, перешліть, будь ласка, інформацію про дату і час дзвінка та Ваше ім'я і прізвище на електронну адресу pr@kredobank.com.ua. Ваші зауваження будуть перевірені та враховані в нашій роботі.
2
2 февраля 2016, 19:03
заболел, пропустили время перегенерации долбаного сертификата… в результате… КБ не пускает.
звоним по тлф указанным на странице https://ifobs.kredobank.com.ua/ifobsClient/LoginShow.action, тишина, полдня… тишина!!! Полдня Карл!
ок, звоню сюда контакт-центр на главной: ответили, говорю проблема не могу дозвовнится в КОНТАКТЦЕНТР! это ж ЦЕНТР там же должно быть несколько тлф линий, а Назар выслушал и говорит, странно все туда дозваниваются, а вы нет, может Вы не правильно НОМЕР набрали!… Б.ядь. перепроверил набранный номер, НЕТ НАЗАР все верно сто раз набирал! звоню опять на общий КОНТАКт ЦЕНТР, девушка Надя… говорю проблему, прошу переключить ТУДА где сидят ВЕЛИКИЕ ПОДДЕРЖАТЕЛИ КЛИЕНТ БАНКА! а нет гвоорят, звоните туда по указанным тлф… или оставьте свой номер, Вам перезвонят, прошло… 4 часа, вечер, тишина… круг замкунлся. занавес.
… пытался сам перегенировать сертификат, не получаетя, не пускает система и все.
вопрос КРЕДО БАНКУ — какого Х.ра да да да нецензурного Х.ра!!! господа! у вас указанны тлф, а на них никто не отвечает, это не первый раз!!! когда тлф молчат. справка, неотражает реальной картины перегнерации сертификатов. и нет реальной поддержки.
объясните пож, а лучше устраните проблему. и к обслуживанию-какое то совдеповское стопудово! очень сложно с Вами Кредобанк.
Комментарии (3)
Ответ банка
Кредобанк
3 февраля 2016, 17:48
Уважаемый клиент, просим Вас указать реквизиты и оставить контактные данные по электронной почте pr@kredobank.com.ua. С Вами свяжутся специалисты, поддерживающие систему.
Главная / Банки Украины 🏦 / Кредобанк 💰 / Отделения и банкоматы Кредобанка в Киеве 🏦 / Отделение Кредобанк: пр-т Степана Бандеры, 21 , Киев

На странице собрана вся информация про отделение Кредобанка по адресу Киев, пр-т Степана Бандеры, 21 .  Если вы собираетесь посетить отделения, для того чтобы открыть депозит в  Кредобанке - сравните предварительно ставки по депозитам в банках вашего города. Если же вы собраетесь совершить обмен валют в отделении Кредобанка  расположенном по адресу Киев, пр-т Степана Бандеры, 21 - конвертер валют поможет вам посчитать на какую сумму вы можете рассчитывать. Нету времени ждать одобрения кредита от банка, а деньги нужны срочно? Оформите кредит онлайн за 5 минут в лучших микрофинансовых организациях Украины.